Інвентаризація на підприємстві: наказ, положення, бухоблік, відповідальність
Для забезпечення максимальної достовірності показників річної фінансової звітності перед її складанням обов’язково проводиться інвентаризація. Мета інвентаризації – перевірити наявність майна підприємства та стан його фінансових зобов’язань шляхом порівняння фактичних даних із даними бухгалтерського обліку на дату річного балансу.
Матеріали даного спеціального тематичного випуску допоможуть вам розібратися в нюансах проведення даної процедури та зробити все як належить. Ви знайдете відповіді на такі запитання:
- коли, навіщо та з якою періодичністю проводиться інвентаризація різних видів активів і зобов’язань;
- якими документами її оформити;
- як інвентаризувати основні засоби;
- на що звернути увагу при інвентаризації нематеріальних активів;
- як провести інвентаризацію запасів і незавершеного виробництва;
- у якому порядку інвентаризувати готівкові кошти та грошові документи;
- як перевірити суми дебіторської та кредиторської заборгованості та провести звірку розрахунків із бюджетом;
- як інвентаризувати забезпечення та резерви;
- які особливості інвентаризації лікарських засобів на комунальному некомерційному підприємстві;
- як провести інвентаризацію на агропідприємстві;
- як відобразити в бухгалтерському та податковому обліку результати інвентаризації;
- чим загрожує непроведення інвентаризації.
В матеріалах також наведено зразки заповнення первинних документів, які оформляються за результатами інвентаризації.
Коментарі до матеріалу