Інвентаризація в сільському господарстві
Річна інвентаризація: організація, проведення, відображення результатів і відповідальність
Інвентаризація на підприємстві: наказ, положення, бухоблік, відповідальність
У консультації розглянемо особливості проведення річної інвентаризації на підприємствах агросектору, а саме строки та порядок проведення інвентаризації біологічних активів (далі – БА), сільськогосподарської продукції, незавершеного виробництва та сільгоспугідь.
Для проведення інвентаризації та оформлення її результатів на сільгосппідприємствах треба користуватися нормами загального «інвентаризаційного» документа – Положення, затвердженого наказом Мінфіну від 02.09.14 р. № 879 (далі - Положення № 879). Також для агропідприємств Мінагрополітики затвердило спеціальний документ з інвентаризації – Методрекомендації наведені у додатку до листа Мінагрополітики від 04.12.03 р. № 37-27-12/14023 (далі – Методрекомендації № 14023).
У Методрекомендаціях № 14023 визначено порядок, строки та документальне оформлення результатів інвентаризації з урахуванням специфіки сільгосппідприємств.
Зазначимо, що Положенням № 879 не затверджено типові форми документів, у яких фіксуються результати інвентаризації (інвентаризаційні описи, акти інвентаризації, звіряльні відомості). Проте такі форми наведено в додатках до Методрекомендацій № 14023 (див. табл. 1). Причому форми інвентаризаційних описів є не тільки для суто сільськогосподарських об’єктів інвентаризації (БА, сільгосппродукції тощо), а й для загальних об’єктів інвентаризації (основних засобів, нематеріальних активів, товарно-матеріальних цінностей, каси, розрахунків із дебіторами і кредиторами тощо).
Повна версія доступна тільки передплатникам
Підпишіться на онлайн сервіси для бухгалтерів та кадровиків Uteka. Отримайте повний доступ бібліотеки безпечних рішень, які роблять вашу роботу ефективнішою.
Що входить в передплату?
і приклади
доступу
питання експерту
оновлення
матеріалів
матеріалів c 2015 року