Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Бізнес вдома: що має врахувати підприємець

15.09.2025

Власна квартира чи будинок може стати не лише простором для життя, а й стартовим майданчиком для підприємницької діяльності. Але, перш ніж облаштовувати домашній офіс чи починати консультувати клієнтів із власної вітальні, варто врахувати юридичні, податкові та організаційні нюанси.

У цьому спецвипускі ми розповімо, які правила діють для суб’єктів господарювання, що працюють вдома, які витрати можна офіційно врахувати та як уникнути типових помилок.

З матеріалів ви, зокрема, дізнаєтесь:

  • як оформити відносини з найманими працівниками;
  • куди сплачувати податки, якщо працівники працюють дистанційно, – за місцем реєстрації працівника чи роботодавця;
  • як подати форму № 20-ОПП підприємцю, який працює вдома, та чи скасовується пільга з податку на нерухоме майно;
  • чи потрібно укладати договір оренди, якщо офіс розміщено в квартирі директора;
  • чи можливі перевірки за місцем проживання підприємця;
  • чи відносяться витрати на придбання офісної техніки та оплату комунальних послуг до підприємницьких;
  • як зареєструвати РРО/ПРРО, якщо розрахункові операції здійснюються на дому продавця або за адресою замовника.

Консультації

Як організувати бізнес на дому

Віддалена робота: як оформити відносини із найманими працівниками?

Працівники виконують роботу вдома: куди сплачувати податки із зарплати?

Підприємець веде діяльність вдома: коли та як подати форму № 20-ОПП

Підприємець провадить діяльність у своїй квартирі: чи є право на пільгу з податку на нерухомість?

Чи можуть податкові органи перевірити підприємця за його місцем проживання?

Офіс у квартирі директора: чи потрібно оформлювати договір оренди або позички?

Робота підприємця на дому: облік придбаної офісної техніки та комунальних платежів

Розрахунки за місцем реєстрації постачальника та вдома в замовника: як зареєструвати РРО/ПРРО

Коментарі до матеріалу
Статті за темою
28.07.2025
Маркетинг і просування в обліку: як правильно відобразити витрати й уникнути податкових ризиків
Ефективне просування товарів і послуг потребує не лише креативних рішень, а й грамотного документального супроводу. Тому важливо знати , як правильно оформити маркетингові договори, рекламні акції, мотиваційні виплати та співпрацю з блогерами, щоб уникнути податкових ризиків і претензій. Ефективне п...
Популярне
18.08.2025
Облік витрат на створення вебсайту
У статті розповімо, що таке вебсайт та як відображати в бухгалтерському та податковому обліку витрати на його створення. Сьогодні вебсайти використовуються з різними цілями. Деякі виконують тільки представницькі функції. Це може бути, наприклад, сайт-візитка – електронний аналог традиційної па...
28.07.2025
Як застосовувати міжнародні договори (конвенції) про уникнення подвійного оподаткування
У статті розглянуто, за яких умов у разі виплати доходів нерезидентам можна застосовувати міжнародні договори (конвенції) про уникнення подвійного оподаткування, а також у чому полягають особливості оподаткування окремих видів доходів за правилами конвенцій. Резиденти України (як юрособи, і фізособи...
25.07.2025
Як оформити маркетингові послуги без податкових ризиків
Як правильно оформити маркетингові послуги, щоб уникнути претензій податківців? Ми  розглянемо ключові ознаки, ризики та наведемо готові формулювання для договорів та актів, а також зразок наказу. Маркетинг і просування в обліку: як правильно відобразити витрати й уникнути податкових ризиків Ма...
Нове
14.10.2025
Реєстрація податкових накладних і розрахунків коригування: порядок, строки, відповідальність
Реєстрація податкових накладних і розрахунків коригування давно стала для бухгалтера справжнім випробуванням. Один неправильний клік або недотримання строків може призвести до штрафів, позапланових перевірок або конфліктів із контрагентами. А якщо постачальник не встигає в установлений строк зареєст...
01.09.2025
Товарно-транспортна накладна: заповнення, відповідальність, ризики
ТТН – це не лише транспортний документ, який треба мати при внутрішніх перевезеннях вантажів (перевіряє це Укртрансбезпека). Це і «податковий» документ, який підтверджує реальність перевезення. Тож не дивно, що податківці завжди приділяли особливу увагу до неї. На початку 2025 року...
28.07.2025
Маркетинг і просування в обліку: як правильно відобразити витрати й уникнути податкових ризиків
Ефективне просування товарів і послуг потребує не лише креативних рішень, а й грамотного документального супроводу. Тому важливо знати , як правильно оформити маркетингові договори, рекламні акції, мотиваційні виплати та співпрацю з блогерами, щоб уникнути податкових ризиків і претензій. Ефективне п...
Кращі матеріали