• Швидкий пошук надійних рішень
    і практичної інформації

Uteka

Я шукаю...

Де шукати:

розширений пошук
Отримайте доступ до більше 2 мільйонів готових рішень, публікацій та оглядів
Оформити
передплату

Спецпроєкти

КАДРОВІ ДОКУМЕНТИ: ІНСТРУКЦІЯ ЩОДО ПРАВИЛЬНОГО ОФОРМЛЕННЯ

Правильне оформлення кадрових документів – одна зі складових успішної роботи суб'єкта господарювання. Адже за порушення, допущені у сфері трудових відносин, застосовуються дуже серйозні штрафи, а найбільш небажаний «гість» для роботодавців – органи Держпраці.

Тому дуже важливо знати всі правила та нюанси оформлення кадрової документації. Тим більше, що цього року до трудового законодавства були внесені зміни, крім того є особливості складання деяких документів, пов'язаних із карантинними заходами. 

У нашому спецпроєкті ми приділили увагу базовим документам кадрового діловодства.

ПОДАТКОВА НАКЛАДНА ТА РОЗРАХУНОК КОРИГУВАННЯ БЕЗ ТАЄМНИЦЬ

Податкова накладна та розрахунок коригування – це документи, заповнення яких найбільше регламентовано. Умовні коди, причини складання, причини коригування тощо. До того ж особливості їх оформлення напряму залежать від виду постачання, статусу покупця. 

І все це бухгалтер має врахувати, аби не помилитися, складаючи такі документи в тій або іншій ситуації. 

Зробити це швидко та без помилок допоможе спецпроєкт, який ми підготували для вас. 

ПРИВАТНИЙ ПІДПРИЄМЕЦЬ: ВІД РЕЄСТРАЦІЇ ДО ОБЛІКУ Й ОПОДАТКУВАННЯ

У 2020 році в законодавстві, яке регулює діяльність підприємців, відбулися зміни, які торкнулися як платників єдиного податку, так і підприємців на загальній системі оподаткування.

Підприємці зазвичай амбіціозні та сміливі люди. Але й їх іноді лякає той об'єм інформації, який потрібно знати для здійснення діяльності, аби не наразитися на штрафи. 

У спецпроєкті ми ретельно «розклали все по полицям», проаналізували зміни. Залишилось лише прочитати та виконувати рекомендації. 

ВІДПУСТКА: ЯК ПРАВИЛЬНО ОФОРМИТИ ТА РОЗРАХУВАТИ

На будь-якому підприємстві працівники йдуть у відпустку, у них народжуються діти, тобто виникають звичайні життєві ситуації.

Однак для підприємства всі ці ситуації є господарськими операціями, які потрібно правильно відобразити в обліку. Також ні для кого не секрет, що операції, пов’язані з виплатами фізичним особам, знаходяться під пильною увагою контролюючих органів.

Спецпроєкт допоможе правильно здійснити розрахунки із працівниками і госпрозрахунковим, і бюджетним підприємствам.

ФОРМИ ТА СИСТЕМИ ОПЛАТИ ПРАЦІ: ВИБІР, ОФОРМЛЕННЯ, ЗАСТОСУВАННЯ

Організація оплати праці – одне з найголовніших завдань будь-якого роботодавця. Від виваженої розробки системи залежить не лише рівень матеріального забезпечення працівників, але й загальні результати господарської діяльності підприємства.

Про вибір, оформлення, суть основних форм та систем оплати праці, особливості їх застосування, про порядок оплати праці за різних систем, а також про те, які режими роботи можуть бути на підприємстві та на що потрібно звернути увагу, дізнайтеся з аналітичних матеріалів спецпроєкту.

ОХОРОНА ПРАЦІ ЯК ОБ’ЄКТ ПЕРЕВІРОК ДЕРЖПРАЦІ

Спецпроєкт дає чітку структуру побудови служби (управління) охорони праці для комерційних, аграрних та бюджетних підприємств і перелік документації, необхідної для кожного окремого виду господарської діяльності, зразки інструкцій для різних посад і професій, бланки актів, які необхідно скласти в різних ситуаціях.

Результат: отримаєте алгоритм визначення та усунення прогалин з питань охорони праці на вашому підприємстві і можливість запобігти негативним наслідкам перевірок.

ЗАХИСТ БІЗНЕСУ: СУДОВА ПРАКТИКА

Вся необхідна інформація для створення системи правової безпеки бізнесу і захисту своїх прав, в тому числі: підстави для законного недопуску до перевірки, випадки, коли перевірка вважається незаконною, способи захисту платника податків в разі перевірок.

Результат: «уникнете» або мінімізуєте негативні наслідки проведення перевірки, захистите свій бізнес від будь-яких незаконних дій контролюючих органів.

ДОВІДНИК БУХГАЛТЕРСЬКИХ ПРОВЕДЕНЬ

Для бухгалтерів комерційних, аграрних підприємств, бюджетних установ. У довіднику розглянуті господарські операції з докладними числовими прикладами, наведені не тільки типові схеми бухгалтерських проводок, передбачені Планом рахунків, а й нестандартні, вузькоспецифічні схеми проводок.

Результат: заощадите час, отримаєте необхідного помічника в роботі та шпаргалку для всіх випадків проведення господарських операцій на підприємстві.

ПАЛЬНЕ-2020: ЛІЦЕНЗУВАННЯ, АДМІНІСТРУВАННЯ, КОНТРОЛЬ, ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ

Порядок ліцензування, адміністрування палива, як здійснюється контроль, рекомендації з найбільш неврегульованих на сьогодні питань паливної реформи і пропозиції щодо їх вирішення, приклади заповнення документів у різних практичних ситуаціях і покрокові інструкції, як запобігти грошовим втратам.

Результат: уникнете чималих штрафних санкцій на підприємство і притягнення посадових осіб до адміністративної відповідальності.

РРО: ПУТІВНИК ДЛЯ ЮРИДИЧНИХ ОСІБ ТА ФОП

У спецпроєкті запропоновані шляхи вирішення питань про порядок застосування РРО як в загальних, так і в окремих випадках. У кожному розділі – готові рішення: електронний договір, здійснення розрахунків за допомогою платіжних систем і ризики інтернет-продавців, способи і порядок розрахунків через РРО, повернення коштів через РРО, чи потрібен РРО при наданні інформаційно-консультаційні послуги і нематеріальних активів, РРО для юросіб, ФОП і незалежних професіоналів.

HACCP – 7 ПРОСТИХ КРОКІВ ДО ПРИБУТКОВОСТІ ПІДПРИЄМСТВА

З 20.09.2019 р. система HAССP має бути запроваджена всіма українськими підприємствами, які виробляють або реалізують продукти харчування. Застосування системи безпеки харчової продукції є обов'язковою вимогою законодавства України. Порушення закону тягне за собою застосування штрафів: для юросіб – від 96 до 240 тис. грн., для ФОП – від 9,6 тис. грн. до 48 тис. грн. і зупинку роботи підприємства.

У спецпроєкті про те, з якими проблемами торговельні підприємства стикаються при впровадженні системи безпеки харчових продуктів, приклади необхідних документів і покроковий алгоритм успішних дій для впровадження.

ФІНАНСОВА ЗВІТНІСТЬ ЯК РЕЗУЛЬТАТ ОБЛІКОВОЇ ПОЛІТИКИ ТА ЇЇ РОЛЬ В УПРАВЛІННІ ПІДПРИЄМСТВОМ

Від правильності, точності складання облікової політики, її дотримання на підприємстві багато в чому залежать фінансові результати діяльності компанії і правильність складання фінансової та податкової звітності. До того ж вона часто є підставою для відстоювання позиції в суперечках з контролюючими органами. Результат: ухвалення найбільш оптимальної облікової політики для ведення обліку і складання звітності на підприємстві, прийняття правильних управлінських рішень.

ПЕРЕВІРКИ В УКРАЇНІ

Головний виклик 2019 року для бізнесу – це повернення перевірок. Спецпроєкт дає відповіді на гострі запитання: коли можуть прийти з перевіркою, що робити, коли прийшли контролери, як проводяться перевірки і оформляються результати. Також ви дізнаєтеся про нюанси проведення перевірок контролюючими органами.

Результат: впевненість у разі проведення перевірки, інструменти для захисту вашого бізнесу з готовими рішеннями і зразками документів.