Інвентаризація витрат і доходів майбутніх періодів
Річна інвентаризація: організація, проведення, відображення результатів і відповідальність
Інвентаризація на підприємстві: наказ, положення, бухоблік, відповідальність
У консультації розглянемо, що є об’єктом інвентаризації, як провести таку інвентаризацію та документально оформити її результати.
Витрати майбутніх періодів – це витрати, які були здійснені в поточному або попередніх звітних періодах, але відносяться до наступних звітних періодів (пп. 2.36 розд. II Методрекомендацій, затверджених наказом Мінфіну від 28.03.13 р. № 433, далі - Методрекомендації № 433). До них, наприклад, належать (Інструкція № 291):
- витрати, пов’язані з підготовчими роботами в сезонних галузях промисловості;
- витрати на освоєння нових виробництв та агрегатів;
- сплачені авансом орендні платежі;
- оплата страхового поліса;
- вартість передплати на газети, журнали, періодичні та довідкові видання тощо.
Витрати майбутніх періодів обліковуються на однойменному рахунку 39. За дебетом цього рахунка відображається накопичення витрат, а за кредитом – їх списання (розподіл) і включення до складу витрат звітного періоду.
Повна версія доступна тільки передплатникам
Підпишіться на онлайн сервіси для бухгалтерів та кадровиків Uteka. Отримайте повний доступ бібліотеки безпечних рішень, які роблять вашу роботу ефективнішою.
Що входить в передплату?
і приклади
доступу
питання експерту
оновлення
матеріалів
матеріалів c 2015 року