Річна інвентаризація: організація, проведення, відображення результатів і відповідальність
Інвентаризація на підприємстві: наказ, положення, бухоблік, відповідальність
У консультації розглянемо, що є об’єктом інвентаризації, як провести таку інвентаризацію та документально оформити її результати.
Витрати майбутніх періодів – це витрати, які були здійснені в поточному або попередніх звітних періодах, але відносяться до наступних звітних періодів (пп. 2.36 розд. II Методрекомендацій, затверджених наказом Мінфіну від 28.03.13 р. № 433, далі - Методрекомендації № 433). До них, наприклад, належать (Інструкція № 291):
Витрати майбутніх періодів обліковуються на однойменному рахунку 39. За дебетом цього рахунка відображається накопичення витрат, а за кредитом – їх списання (розподіл) і включення до складу витрат звітного періоду.