Інвентаризація витрат і доходів майбутніх періодів
Річна інвентаризація: організація, проведення, відображення результатів і відповідальність
Інвентаризація на підприємстві: наказ, положення, бухоблік, відповідальність
У консультації розглянемо, що є об’єктом інвентаризації, як провести таку інвентаризацію та документально оформити її результати.
Витрати майбутніх періодів – це витрати, які були здійснені в поточному або попередніх звітних періодах, але відносяться до наступних звітних періодів (пп. 2.36 розд. II Методрекомендацій, затверджених наказом Мінфіну від 28.03.13 р. № 433, далі - Методрекомендації № 433). До них, наприклад, належать (Інструкція № 291):
- витрати, пов’язані з підготовчими роботами в сезонних галузях промисловості;
- витрати на освоєння нових виробництв та агрегатів;
- сплачені авансом орендні платежі;
- оплата страхового поліса;
- вартість передплати на газети, журнали, періодичні та довідкові видання тощо.
Витрати майбутніх періодів обліковуються на однойменному рахунку 39. За дебетом цього рахунка відображається накопичення витрат, а за кредитом – їх списання (розподіл) і включення до складу витрат звітного періоду.
Повна версія доступна тільки передплатникам
Отримайте відповідь на своє питання зараз і забезпечте себе від питань в майбутньому. Підпишіться на електронне видання для бухгалтерів і керівників Uteka
Що входить в передплату?
і приклади
доступу
питання експерту
оновлення
матеріалів
матеріалів c 2015 року