Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Підписатися

Інвентаризація витрат і доходів майбутніх періодів

17.09.2019 537 0 3

Річна інвентаризація: організація, проведення, відображення результатів і відповідальність

Інвентаризація на підприємстві: наказ, положення, бухоблік, відповідальність

У консультації розглянемо, що є об’єктом інвентаризації, як провести таку інвентаризацію та документально оформити її результати.

Витрати майбутніх періодів – це витрати, які були здійснені в поточному або попередніх звітних періодах, але відносяться до наступних звітних періодів (пп. 2.36 розд. II Методрекомендацій, затверджених наказом Мінфіну від 28.03.13 р. № 433, далі - Методрекомендації № 433). До них, наприклад, належать (Інструкція № 291):

  • витрати, пов’язані з підготовчими роботами в сезонних галузях промисловості;
  • витрати на освоєння нових виробництв та агрегатів;
  • сплачені авансом орендні платежі;
  • оплата страхового поліса;
  • вартість передплати на газети, журнали, періодичні та довідкові видання тощо.

Витрати майбутніх періодів обліковуються на однойменному рахунку 39. За дебетом цього рахунка відображається накопичення витрат, а за кредитом – їх списання (розподіл) і включення до складу витрат звітного періоду.

Повна версія доступна тільки передплатникам

Кращі матеріали