Перевірки контролюючими органами: підстави та порядок проведення, облік результатів
У цьому році в нашому законодавстві відбулося чимало глобальних змін. Торкнулися вони й порядку проведення перевірок, зокрема:
- для деяких контролюючих органів був уведений мораторій на перевірки на період карантину;
- унесено серйозні виправлення до ПК відомим Законом № 466, тому змінилися окремі правила адміністрування податків, у тому числі й у частині взаємовідносин платників податків з органами ДПС у ході перевірок;
- набув чинності закон, що передбачає новації у сфері фінансового моніторингу, а це значить, що правила здійснення контролю в цій сфері теж змінюються.
Ці та багато інших змін висвітлено у спецвипуску «Перевірки контролюючими органами: підстави та порядок проведення, облік результатів».
У наших консультаціях ви знайдете відповіді на багато запитань, що стосуються взаємовідносин із контролюючими органами, наприклад:
- як часто мають право приходити до вас перевіряючі та з якими видами перевірок;
- як довго може тривати перевірка та які документи повинні бути в перевіряючих;
- якими документами оформляються результати перевірок та чи потрібно їх підписувати, якщо ви не згодні з висновками, викладеними в акті перевірки;
- як відобразити в обліку наслідки перевірки.
Особливу увагу приділено взаємовідносинам з органами Держпраці та ДПС, які найчастіше турбують суб’єктів господарювання. Ми розглянули не тільки правила та нюанси проведення перевірок цими органами, але й дали рекомендації щодо оскарження результатів таких перевірок зі зразками документів, які можуть вам знадобитися при складанні скарг, позовних заяв і т. д. Також ми розповіли, як спілкуватися з податковою, що направила вам запит про надання інформації, та як отримати індивідуальну податкову консультацію.
Матеріали спецвипуску будуть корисні керівникам підприємств, юристам, працівникам кадрових і бухгалтерських служб підприємств.
Коментарі до матеріалу