Перевірки у сфері захисту прав споживачів
Перевірки контролюючими органами: підстави та порядок проведення, облік результатів
Департамент захисту споживачів при Державній службі з питань безпеки харчових продуктів і захисту споживачів (далі – Департамент, Держпродспоживслужба) здійснює державний контроль у сфері захисту прав споживачів. У консультації йтиметься про те, які види перевірок має право проводити Департамент, які повноваження перевіряючих та на що слід звернути увагу при проведенні перевірки.
Повноваження перевіряючих Департаменту визначені Законами від 05.04.07 р. № 877-V і від 12.05.91 р. № 1023-XII (далі - Закон № 877 і № 1023). Крім того, вони керуються у своїй діяльності Положенням, затвердженим постановою КМУ від 02.09.15 р. № 667 (далі - Положення № 667).
Для довідки: офіційний сайт Держпродспоживслужби. На цьому сайті розміщено інформацію про повноваження посадових осіб Департаменту.
Згідно зі ст. 26 Закону № 1023 територіальні органи Департаменту, зокрема, мають право:
- перевіряти якість і безпеку продукції в суб’єктів господарювання (далі – СГ) сфери торгівлі та послуг, у тому числі ресторанного господарства;
- перевіряти дотримання СГ, які провадять діяльність у сфері торгівлі та послуг, вимог нормативно-правових актів щодо безпеки продукції, а також правил торгівлі та надання послуг.
Повна версія доступна тільки передплатникам
Підпишіться на онлайн сервіси для бухгалтерів та кадровиків Uteka. Отримайте повний доступ бібліотеки безпечних рішень, які роблять вашу роботу ефективнішою.
Що входить в передплату?
і приклади
доступу
питання експерту
оновлення
матеріалів
матеріалів c 2015 року