Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Підписатися

Що обов’язково повинен містити трудовий договір

Роз’яснення

11.12.2024 25 0 0

Як повідомляє Центрально-Західне міжрегіональне управління Держпраці, у трудовому договорі повинно бути зазначено: 

  • трудова функція (посада); 
  • оплата праці; 
  • місце роботи; 
  • момент початку роботи. 

До початку роботи роботодавець зобов’язаний в узгоджений із працівником спосіб поінформувати працівника про: 

  • місце роботи дату початку виконання роботи; 
  • визначене робоче місце, забезпечення необхідними для роботи засобами; 
  • права та обов’язки, умови праці, наявність на робочому місці небезпечних і шкідливих виробничих факторів, які ще не усунуто, та можливі наслідки їх впливу на здоров’я, а також про право на пільги і компенсації за роботу в таких умовах відповідно до законодавства і колективного договору – під підпис; 
  • правила внутрішнього трудового розпорядку або умови встановлення режиму роботи,  
  • проходження інструктажу з охорони праці, виробничої санітарії, гігієни праці і протипожежної охорони; 
  • організацію професійного навчання працівників (якщо таке навчання передбачено); 
  • тривалість щорічної відпустки. 

Держпраці


Приєднуйтесь до Uteka у Telegramm

Коментарі до матеріалу

Кращі матеріали