Як виправити помилки в обліку та звітності
Українському бухгалтерові доводиться працювати в умовах законодавства, що постійно змінюється, тому в нього є безліч можливостей припуститися помилки в обліку та/або звітності. Але не варто цього боятися. Адже немає помилок, які не можна було б виправити. Головне – зробити це вчасно, поки такі помилки не виявив податковий орган. В іншому випадку їх ціна може бути дуже високою. Тому, якщо ви раптом виявили помилку в обліку та/або звітності, радійте, що її знайшли саме ви, а не податківці. І відразу ж розпочинайте її виправлення. А як правильно це зробити, ви дізнаєтеся із цієї добірки.
Вивчивши тематичний випуск «Як виправити помилки в обліку та звітності», ви зможете без проблем виправити помилки, допущені:
- у первинних документах;
- бухобліку та фінзвітності, у тому числі фінзвітності, складеної за правилами МСФЗ;
- декларації з податку на прибуток;
- при розрахунку податку на дохід нерезидента;
- у розрахунку частини чистого прибутку (доходу);
- звітності неприбуткових організацій;
- деклараціях єдинників (у т. ч. декларації єдинника четвертої групи);
- ПДВ-звітності;
- при розрахунку плати за землю;
- у кадровій документації.
Крім того, ми розповімо, як відобразити в обліку витрати та доходи від господарських операцій із контрагентами, якщо первинні документи від них спізнюються на тривалий строк.
Матеріали зацікавлять керівників підприємств, бухгалтерів, економістів, фінансистів.
Коментарі до матеріалу