• Швидкий пошук надійних рішень
    і практичної інформації

Uteka

Я шукаю...

Де шукати:

розширений пошук
Отримайте доступ до більше 2 мільйонів готових рішень, публікацій та оглядів
Оформити
передплату

Виправляємо помилки, допущені в трудовій книжці

25.11.2019 190 0 0

Читайте за темою:

Як виправити помилки в обліку та звітності

Незважаючи на те що до Верховної Ради подаються різні законопроекти, що скасовують трудові книжки, на сьогодні їх не скасували, а за допущені в них помилки до роботодавців застосовують різні санкції. У консультації розповімо, як самостійно виправити помилки в трудовій книжці.

Відповідальність за організацію ведення обліку, зберігання та видачу трудових книжок несе керівник підприємства. Своїм наказом він може покласти функції із заповнення, обліку, зберігання та видачі трудових книжок на уповноважену особу, наприклад на працівника кадрової служби. Якщо ж підприємство невелике, то таку роботу може виконувати інша особа, відповідальна за ведення кадрового діловодства (п. 4 Постанови № 301).

Трудові книжки ведуться на всіх осіб, які працюють на підприємстві більше 5 днів за трудовим договором (ст. 48 КЗпП), у тому числі на тимчасових і сезонних працівників.

Зверніть увагу! На сумісників трудові книжки не ведуться, однак за бажанням працівника запис про роботу за сумісництвом може бути внесений до його трудової книжки.

Повна версія доступна тільки передплатникам

Кращі матеріали