Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Підписатися

Виправляємо помилки, допущені в трудовій книжці

25.11.2019 591 0 2

Виправлення помилок в обліку та звітності: практичне керівництво

Як виправити помилки в обліку та звітності

Незважаючи на те що до Верховної Ради подаються різні законопроекти, що скасовують трудові книжки, на сьогодні їх не скасували, а за допущені в них помилки до роботодавців застосовують різні санкції. У консультації розповімо, як самостійно виправити помилки в трудовій книжці.

Відповідальність за організацію ведення обліку, зберігання та видачу трудових книжок несе керівник підприємства. Своїм наказом він може покласти функції із заповнення, обліку, зберігання та видачі трудових книжок на уповноважену особу, наприклад на працівника кадрової служби. Якщо ж підприємство невелике, то таку роботу може виконувати інша особа, відповідальна за ведення кадрового діловодства (п. 4 постанови КМУ від 27.04.93 р. № 301).

Трудові книжки ведуться на всіх осіб, які працюють на підприємстві більше 5 днів за трудовим договором (ст. 48 КЗпП), у тому числі на тимчасових і сезонних працівників.

Зверніть увагу! На сумісників трудові книжки не ведуться, однак за бажанням працівника запис про роботу за сумісництвом може бути внесений до його трудової книжки.

Повна версія доступна тільки передплатникам

Кращі матеріали