Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Підписатися

Як виправити помилки в повідомленні про прийняття на роботу

25.11.2019 974 0 3

Читайте за темою:

Як виправити помилки в обліку та звітності

Згідно із законодавством роботодавець зобов’язаний повідомляти податковий орган про прийняття на роботу кожного нового співробітника. Якщо йдеться про компанію з великим штатом, то бухгалтерові або інспекторові з кадрів доводиться подавати повідомлення про прийняття на роботу декілька разів на місяць. Зрозуміло, що в цьому випадку ніхто не застрахований від помилок. Допущені в повідомленні помилки потрібно обов’язково виправити, інакше роботодавця та його посадових осіб оштрафують. Як правильно це зробити, розповімо в консультації.

Порядок подання до органу ДПС повідомлення про прийняття працівника на роботу (далі – повідомлення) регулюється Постановою № 413. Зокрема, повідомлення подається за день до укладення трудового договору із працівником. Наприклад, якщо наказ про прийняття на роботу датований 28.10.19 р., то прийняти на роботу треба з 29.10.19 р.

Подавати повідомлення можна трьома способами:

  • засобами електронного зв’язку з використанням кваліфікованого електронного підпису;
  • на паперових носіях разом із копією в електронній формі;
  • на паперових носіях, якщо трудові договори укладені не більш ніж із п’ятьма особами.

Повна версія доступна тільки передплатникам

Кращі матеріали