Як виправити помилки в повідомленні про прийняття на роботу
Читайте за темою:
Як виправити помилки в обліку та звітності
Згідно із законодавством роботодавець зобов’язаний повідомляти податковий орган про прийняття на роботу кожного нового співробітника. Якщо йдеться про компанію з великим штатом, то бухгалтерові або інспекторові з кадрів доводиться подавати повідомлення про прийняття на роботу декілька разів на місяць. Зрозуміло, що в цьому випадку ніхто не застрахований від помилок. Допущені в повідомленні помилки потрібно обов’язково виправити, інакше роботодавця та його посадових осіб оштрафують. Як правильно це зробити, розповімо в консультації.
Порядок подання до органу ДПС повідомлення про прийняття працівника на роботу (далі – повідомлення) регулюється Постановою № 413. Зокрема, повідомлення подається за день до укладення трудового договору із працівником. Наприклад, якщо наказ про прийняття на роботу датований 28.10.19 р., то прийняти на роботу треба з 29.10.19 р.
Подавати повідомлення можна трьома способами:
- засобами електронного зв’язку з використанням кваліфікованого електронного підпису;
- на паперових носіях разом із копією в електронній формі;
- на паперових носіях, якщо трудові договори укладені не більш ніж із п’ятьма особами.
Повна версія доступна тільки передплатникам
Отримайте відповідь на своє питання зараз і забезпечте себе від питань в майбутньому. Підпишіться на електронне видання для бухгалтерів і керівників Uteka
Що входить в передплату?
і приклади
доступу
питання експерту
оновлення
матеріалів
матеріалів c 2015 року