Як виправити помилки в повідомленні про прийняття на роботу
Читайте за темою:
Як виправити помилки в обліку та звітності
Згідно із законодавством роботодавець зобов’язаний повідомляти податковий орган про прийняття на роботу кожного нового співробітника. Якщо йдеться про компанію з великим штатом, то бухгалтерові або інспекторові з кадрів доводиться подавати повідомлення про прийняття на роботу декілька разів на місяць. Зрозуміло, що в цьому випадку ніхто не застрахований від помилок. Допущені в повідомленні помилки потрібно обов’язково виправити, інакше роботодавця та його посадових осіб оштрафують. Як правильно це зробити, розповімо в консультації.
Порядок подання до органу ДПС повідомлення про прийняття працівника на роботу (далі – повідомлення) регулюється Постановою № 413. Зокрема, повідомлення подається за день до укладення трудового договору із працівником. Наприклад, якщо наказ про прийняття на роботу датований 28.10.19 р., то прийняти на роботу треба з 29.10.19 р.
Подавати повідомлення можна трьома способами:
- засобами електронного зв’язку з використанням кваліфікованого електронного підпису;
- на паперових носіях разом із копією в електронній формі;
- на паперових носіях, якщо трудові договори укладені не більш ніж із п’ятьма особами.
Повна версія доступна тільки передплатникам
Підпишіться на онлайн сервіси для бухгалтерів та кадровиків Uteka. Отримайте повний доступ бібліотеки безпечних рішень, які роблять вашу роботу ефективнішою.
Що входить в передплату?
і приклади
доступу
питання експерту
оновлення
матеріалів
матеріалів c 2015 року