Особливості проведення інвентаризації — 2024
Метою проведення інвентаризації є відображення правдивої, реальної картини у фінансовій звітності. Окрім того, інвентаризація – це внутрішній контроль. Адже виявлені нестачі й надлишки можуть свідчити про розкрадання та псування майна, порушення технології виробництва, нереальні норми списання ТМЦ, махінації із цінностями та документами тощо. Тому підприємству важливо провести реальну інвентаризацію.
Загальна процедура інвентаризації всім добре відома. Але під час воєнного стану у бухгалтерів виникає низка запитань.
Ми розглянули: інвентаризацію ПММ у баку автомобіля: як нестачі та надлишки ТМЦ, виявлені під час інвентаризації, обкладаються ПДВ; інвентаризацію резерву відпусток; як оприбуткувати лишки у платника ЄП; інвентаризацію майна на відповідальному зберіганні тощо.
Бухгалтерський облік і фінзвітність
Чи треба інвентаризувати ПММ у баку автомобіля?
Інвентаризація резерву оплати відпусток: що змінилося у 2024 році?
Інвентаризація товарів на відповідальному зберіганні
Оподаткування
Нестачі та надлишки ТМЦ, виявлені під час інвентаризації: як обкладаються ПДВ?
Інвентаризація у платника ЄП: як оприбуткувати лишки?
Актуальні статті, які ви могли пропустити
Особливості інвентаризації у період воєнного стану
Інвентаризація розрахунків: документальне оформлення
Інвентаризацію не проведено: які наслідки загрожують
Документальне оформлення інвентаризації
Інвентаризація: випадки, строки, види та етапи проведення\
Таблиця-підказка: відображаємо результати інвентаризації в обліку
Спецпроєкт «Інвентаризація: проведення, документування та облік результатів»
Коментарі до матеріалу