На підприємстві залишився тільки директор: чи проводити інвентаризацію і як у цьому випадку сформувати інвентаризаційну комісію?
Підприємство тимчасово призупинило свою діяльність. У штаті значиться один директор, який подає податкову та бухгалтерську звітність до відповідних органів. Чи потрібно в цій ситуації проводити річну інвентаризацію, і якщо потрібно, то як створити інвентаризаційну комісію?
Розглянемо все по порядку.
Повна версія доступна тільки передплатникам
Підпишіться на онлайн сервіси для бухгалтерів та кадровиків Uteka. Отримайте повний доступ бібліотеки безпечних рішень, які роблять вашу роботу ефективнішою.
Що входить в передплату?
і приклади
доступу
питання експерту
оновлення
матеріалів
матеріалів c 2015 року