Укладання контракту з медпрацівниками під час карантину
Ця консультація допоможе розібратись у правилах укладення трудових договорів у формі контракту із працівниками. Акцентовано увагу на особливостях його укладення із медпрацівниками в період коронавірусного карантину. Умови та оплата праці в бюджетних установах (частина 11) Гаряча лінія «Антив...
Анна Семененко
27.10.2020 753 0 0
Один директор на двох підприємствах: заборони та оформлення договірних відносин
Чи може одна особа бути директором на двох підприємствах? Так, одна особа може бути директором на двох підприємствах, але існують певні обмеження. Робота на двох підприємствах Чи може одна особа бути директором на двох підприємствах? Так, одна особа може бути директором на двох підприємствах, а...
Віталій Рябов
26.10.2020 4398 0 2
Авансовий звіт
Видача грошових коштів під звіт супроводжується низкою правил та обмежень, яких необхідно дотримуватися як підприємству, так і працівникові. Характерною особливістю є те, що особи, яким видали готівку, повинні відзвітувати за встановленою формою перед підприємством про виконання відповідного завданн...
Редакція
23.10.2020 5784 1 3
Працівник залучений до виборчого процесу на місцевих виборах: гарантії та оплата праці
Із 5 вересня 2020 року в Україні почався виборчий процес. Уже 25 жовтня 2020 року будемо обирати депутатів місцевих рад та сільських, селищних, міських голів. Хто та у якій ролі може бути залучений до роботи на виборчих дільницях та як слід оплачувати працю таких осіб, читайте у статті. Із 5 вересня...
Таміла Радченко
23.10.2020 4657 0 2
Чи передбачена відповідальність за порушення правил виплати дивідендів у ТОВ
Товариство з обмеженою відповідальністю (далі – ТОВ) збирається виплатити своїм учасникам дивіденди. Однак поки ще не всі учасники внесли свої вклади до статутного капіталу (далі – СК) товариства. Тому виникло запитання: які заходи відповідальності можуть бути застосовані в даному випадк...
Олена Кантерман
22.10.2020 413 0 0
Вплив фактурної та митної вартості товару на бухоблік та оподаткування в імпортера
Із цієї статті ви дізнаєтеся: чим відрізняється фактурна вартість від митної; де в митній декларації (далі – МД) указується фактурна вартість товару; як визначається база обкладення ПДВ при продажу імпортного товару в Україні; за якою вартістю відображається імпортний товар у бухгалтерсь...
Зінаїда Омельницька
22.10.2020 689 0 1
Облікові наслідки інвентаризації
Чим корисна ця стаття. У зручній табличній формі наведено інформацію про відображення в бухгалтерському та податковому обліку результатів інвентаризації таких активів, як: основні засоби та нематеріальні активи; запаси та незавершене виробництво; каса. Інвентаризація: річна й не тільки Чим кор...
Олександра Савченко
22.10.2020 810 0 1
Чи потрібно проводити інвентаризацію при зміні бухгалтера
Ситуація. З підприємства звільняється бухгалтер, який також за сумісництвом виконував обов’язки касира. Запитання. Чи обов’язково проводити інвентаризацію в такому випадку? Коротка відповідь. Бухгалтер не є матеріально відповідальною особою, тому проводити позапланову інвентаризацію ...
Маргарита Майоренко
22.10.2020 299 0 0
Чи може орган ДПС вимагати проведення інвентаризації на підприємстві
Під час документальної перевірки підприємства представники податкового органу вимагали від нас проведення інвентаризації. Наскільки правомірною є така вимога, чим установлена? Інвентаризація: річна й не тільки Запитання – відповіді Під час документальної перевірки підприємства представники по...
22.10.2020 425 0 0
Яка відповідальність передбачена за непроведення річної інвентаризації
Чи так обов’язково проводити інвентаризацію перед складанням річної фінансової звітності? Чи встановлена відповідальність за її непроведення? Якщо так, то хто та як може покарати підприємство? Інвентаризація-2022 у період воєнного стану Інвентаризація: річна й не тільки Відповідальність Чи т...
22.10.2020 1032 0 1
Інвентаризація на підприємстві: потрібен професійний підхід, а інакше в ній немає сенсу
Про що ця стаття? Вивчивши полеміку бухгалтерів на форумах і в соцмережах, автор доходить висновку: багато колег уважають, що без інвентаризації можна обійтися. Розглянемо, чи так це насправді та до яких наслідків на практиці (не віртуальних!) може призвести відмова від проведення фактичної (не форм...
Анастасія Шевченко
22.10.2020 497 0 0
Інвентаризація: річна й не тільки
Сьогодні тема випуска – інвентаризація. До речі, а ви проводите річну інвентаризацію? Чи вважаєте, що це формальність, без якої цілком можна обійтися? У статті «Інвентаризація на підприємстві: потрібен професійний підхід, а інакше в ній немає сенсу» автор наводить полеміку бух...
22.10.2020 1066 0 0
Строки проведення інвентаризації
Стаття-підказка: у зручній табличній формі наведено строки проведення інвентаризації для різних активів. Інвентаризація: річна й не тільки Стаття-підказка: у зручній табличній формі наведено строки проведення інвентаризації для різних активів. Нагадаємо, що обов’язкова інвентаризація перед скл...
21.10.2020 11498 0 1
Як організувати дистанційну роботу співробітників офісу
У сучасних умовах робота співробітників віддалено набуває все більшої актуальності. І не тільки тому, що вже який місяць на території України діє карантин, але й тому, що сучасні технології дозволяють ефективно організувати процес праці без необхідності відвідування офісу: так найчастіше вигідно і р...
20.10.2020 411 0 0
Облік заходів щодо COVID-19
Добросовісні роботодавці прагнуть зберегти здоров’я своїх працівників і захистити їх у розпал епідемії. Із цієї статті ви дізнаєтеся, як відображати в податковому та бухгалтерському обліку різні заходи, які проводяться для профілактики захворювань COVID-19. А саме: придбання та використання де...
Влада Карпова
20.10.2020 1395 0 1
У працівника COVID-19: дії роботодавця
У роботодавців у період дії карантину виникає низка запитань кадрового характеру, у тому числі як діяти, якщо в одного або декількох працівників виявлено COVID-19. У консультації ми розповімо, як оформити відносини із працівниками, які перебувають на самоізоляції, чи обов’язково проводити тест...
20.10.2020 2469 0 6
Медогляди та щеплення офісних працівників
У консультації розповімо про організацію медоглядів і вакцинацію офісних працівників, порядок відображення таких операцій в обліку роботодавця. Офісні витрати: як вести облік топ-об’єктів У консультації розповімо про організацію медоглядів і вакцинацію офісних працівників, порядок відображення...
20.10.2020 329 0 0
Охорона праці в офісі
У консультації йтиметься про основні обов’язки роботодавців у сфері охорони праці, у тому числі про те, які заходи вони повинні здійснювати в період карантину для організації безпечної роботи офісу. Крім того, розглянемо, у яких випадках потрібна служба охорони праці, а коли без неї можна обій...
20.10.2020 346 0 1
Страхування працівників: облік та оподаткування
Іноді до складу соціального пакета роботодавці включають програми особистого добровільного страхування життя та/або медичного страхування працівників. У консультації розповімо, що треба знати бухгалтерові підприємства про ці види страхування та як правильно відобразити відповідні страхові платежі в ...
Алла Демидова
20.10.2020 380 0 0
Навчання та підвищення кваліфікації офісних працівників
У консультації розглянемо особливості організації та обліку витрат на навчання працівників, у тому числі навчання у виші, підвищення кваліфікації, навчання на курсах англійської мови, курсах МСФЗ. Офісні витрати: як вести облік топ-об’єктів У консультації розглянемо особливості організації та ...
Ольга Папінова
20.10.2020 2298 0 3