Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Підписатися

Оплата листків непрацездатності правонаступником

Роз’яснення

23.10.2024 7 0 0

Підставою для призначення допомоги по тимчасовій непрацездатності, по вагітності та пологах є сформований на основі медичного висновку про тимчасову непрацездатність листок непрацездатності.

Сформований листок непрацездатності надсилається страхувальникам, з якими застрахована особа перебуває у трудових відносинах (за основним місцем роботи та за сумісництвом), через кабінет страхувальника на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду.

Важливо! У разі ліквідації (реорганізації) підприємства, установи, організації страхові виплати за страховими випадками, які настали до ліквідації (реорганізації), здійснюються застрахованим особам правонаступником, а в разі відсутності правонаступника – територіальним органом Пенсійного фонду України за місцем здійснення обліку ліквідованого підприємства, установи, організації як страхувальника (cт. 22 Закону від 23.09.1999 № 1105-XIV «Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування»).

Зверніть увагу! Якщо страхувальником до ліквідації не були оплачені листки непрацездатності працівників, то правонаступник в своєму кабінеті на вебпорталі Пенсійного фонду може сформувати запит до Пенсійного фонду на створення копії електронного листка непрацездатності як правонаступнику.

У запиті необхідно вказати:

  • код ЄДРПОУ страхувальника, що припинився;
  • назву страхувальника, що припинився;
  • зазначити дату початку періоду тимчасової непрацездатності, за який будуть сформовані копії листків непрацездатності.

Після опрацювання та перевірки даного запиту працівниками Пенсійного фонду будуть створені копії відповідних електронних листків непрацездатності. Це надасть можливість правонаступнику сформувати заяву-розрахунок та здійснити страхові виплати застрахованим особам.

ГУ ПФУ у Львівській області

1 из 1

Приєднуйтесь до Uteka у Telegramm

Коментарі до матеріалу

Кращі матеріали