У разі виникнення сумніву щодо правомірності видачі чи продовження листка непрацездатності страхувальник (роботодавець) може звернутись до органів Пенсійного фонду. Це передбачено вимогами п. 4 ст. 5 Закону від 23.09.1999 № 1105-XIV «Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування».
Звернення для ініціювання перевірки подають у письмовому вигляді.
Перевірки обґрунтованості видачі або продовження листків непрацездатності та документів, що є підставою для її формування, здійснюють уповноважені посадові особи територіального органу ПФУ та/або уповноважені лікарі, перелік яких затверджується правлінням Пенсійного фонду.
Порядок проведення особами, уповноваженими правлінням Пенсійного фонду, перевірок обґрунтованості видачі та продовження листків непрацездатності затверджено постановою КМУ від 03.03.2023 № 185.
Крім звернення роботодавця, підставами для прийняття територіальним органом Пенсійного фонду рішення щодо проведення перевірки листків непрацездатності також є:
Результати перевірки листка непрацездатності зазначаються уповноваженою посадовою особою територіального органу Пенсійного фонду у довідці про перевірку обґрунтованості видачі та продовження листків непрацездатності. Така довідка надсилається суб’єкту звернення та безпосередньо керівнику (уповноваженій особі) суб’єкта господарювання рекомендованим листом з повідомленням про вручення та/або за допомогою електронного зв’язку (зокрема через електронний кабінет чи іншу інформаційну систему, користувачами якої є відповідний територіальний орган Пенсійного фонду та суб’єкт господарювання) протягом трьох робочих днів з дати формування довідки.
ГУ ПФУ у Волинській області
Приєднуйтесь до Uteka у Telegramm