Більше за темою:
Коли визнаємо дохід від цільового фінансування ліків: на момент оприбуткування чи списання?
Маркетинг і просування в обліку: як правильно відобразити витрати й уникнути податкових ризиків
Уряд врегулював питання маркетингових послуг у сфері обігу лікарських засобів. Такі послуги можуть надаватися аптеками виробникам та імпортерам ліків виключно на добровільній основі. Забороняється ініціювати або вимагати маркетингові послуги як обов’язкову умову співпраці. Йдеться про прозорі інструменти просування препаратів у місцях продажу – інформування, розміщення матеріалів або участь у програмах лояльності – без впливу на склад, якість чи ціну лікарських засобів.
Рішення створює рівні умови конкуренції для виробників, насамперед українських, і дозволяє легально та прозоро просувати доступніші за ціною препарати, які раніше часто були менш помітними для споживачів. Водночас запуск Національного каталогу цін унеможливлює використання маркетингу як інструменту прихованого підвищення вартості ліків: задекларовані ціни є фіксованими, а просування стає механізмом інформування та підвищення доступності для пацієнтів.
КМУ
