Ефективне просування товарів і послуг потребує не лише креативних рішень, а й грамотного документального супроводу. Тому важливо знати , як правильно оформити маркетингові договори, рекламні акції, мотиваційні виплати та співпрацю з блогерами, щоб уникнути податкових ризиків і претензій.
У спецвипуску ми розповіли, як відобразити маркетингові послуги в обліку, які документи варто мати, щоб обґрунтувати витрати, та які помилки можуть призвести до штрафів і втрат.
З матеріалів ви, зокрема, дізнаєтесь:
Також ми навели зразки документів, які допоможуть убезпечити бізнес при проведенні рекламних заходів.
Договір про надання маркетингових послуг: правові аспекти
Договір на надання рекламних послуг
Як оформити маркетингові послуги без податкових ризиків
Документальне оформлення рекламної акції
Маркетингові послуги в бухгалтерському і податковому обліку
Мотиваційні виплати: нюанси обліку та оподаткування
Рекламні послуги в Інтернеті від нерезидента: коли виникає обов’язок сплачувати ПДВ?