Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Як через Електронний кабінет подати заяву про анулювання ліцензії на право виробництва, оптової та роздрібної торгівлі підакцизними товарами

Роз’яснення
18.09.2024

Чи може СГ подати через Електронний кабінет заяву про анулювання ліцензії на право виробництва, оптової та роздрібної торгівлі алкогольними напоями, тютюновими виробами, рідинами, що використовуються в електронних сигаретах, та пального, зберігання пального?

З 27 липня 2024 року набрав чинності Закон від 18.06.2024 № 3817-ІХ «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, спиртових дистилятів, біоетанолу, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, тютюнової сировини, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, та пального» (далі – Закон № 3817) крім окремих його норм, зокрема, розд. VІІ «Ліцензування» Закону № 3817, який набирає чинності та вводиться в дію з 1 січня 2025 року.

При цьому п. 2 розд. ХІІ «Прикінцеві положення» Закону № 3817 установлено, що Закон від 19.12.1995 № 481/95-BP «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, спиртових дистилятів, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, та пального» (далі – Закон № 481) втрачає чинність з 1 січня 2025 року, положення Закону № 481 до дня втрати ним чинності застосовуються в частині, що не суперечить положенням Закону № 3817.

З урахуванням зазначеного та відповідно до ст. 3 та 15 Закону № 481 ліцензія на право виробництва, оптової та роздрібної торгівлі алкогольними напоями, тютюновими виробами, рідинами, що використовуються в електронних сигаретах, та пального, зберігання пального анулюється, зокрема, на підставі заяви суб’єкта господарювання (у т. ч. іноземного суб’єкта господарювання, який діє через своє зареєстроване постійне представництво) про анулювання своєї ліцензії, яка надається платником податків до органу ліцензування у довільній формі.

Водночас згідно з п. 6 розд. ХІІІ «Перехідні положення» Закону № 3817 суб’єкт господарювання, який у період починаючи з дня введення воєнного стану в Україні, введеного Указом Президента від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», затвердженим Законом від 24.02.2022 № 2102-IX «Про затвердження Указу Президента України «Про введення воєнного стану в Україні», до дня набрання чинності Законом № 3817, припинив провадження господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню відповідно до Закону № 481, зобов’язаний протягом двох місяців, наступних за місяцем, в якому Закон № 3817 набрав чинності:

  • подати до органу ліцензування заяву про припинення дії ліцензії у зв’язку з припиненням провадження господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню;
  • сплатити не сплачені за період до дня припинення господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню, чергові платежі за ліцензію на право провадження відповідного виду господарської діяльності.

Заява про припинення дії ліцензії у зв’язку з припиненням провадження господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню, оформлюється суб’єктом господарювання у довільній формі та подається у паперовій або електронній формі у порядку, встановленому ст. 42 Податкового кодексу (далі – ПК).

Підпунктом 17.1.13 ПК передбачено, що платник податків має право самостійно обирати спосіб взаємодії з контролюючим органом в електронній формі через Електронний кабінет, якщо інше не встановлено ПК.

Порядок функціонування Електронного кабінету затверджено наказом Мінфіну від 14.07.2017 № 637 (далі – Порядок № 637).

Відповідно до п. 14 розд. ІІ Порядку № 637 приватна частина (особистий кабінет) Електронного кабінету забезпечує надання платнику податків послуг, перелік яких визначено п. 42 1.2 ПК. Усі подані платником податків документи, звернення, заяви, листи відображаються у приватній частині (особистому кабінеті) Електронного кабінету та завантажуються до інформаційних ресурсів ДПС.

Меню «Листування з ДПС» приватної частини Електронного кабінету дозволяє платнику надіслати лист, який містить заяву щодо анулювання ліцензії на право виробництва, оптової та роздрібної торгівлі алкогольними напоями, тютюновими виробами, рідинами, що використовуються в електронних сигаретах, та пального, зберігання пального. Форма підготовки такої кореспонденції передбачає вибір наступних реквізитів: регіон в якому знаходиться орган ДПС; орган ДПС, до якого направляється звернення; тип документу; тематику; заповнення короткого змісту звернення та завантаження файлу у форматі pdf розміром не більше 5 Мб.

Інформацію щодо отримання та реєстрації звернення в органі ДПС платник може переглянути у вкладці «Вхідні» меню «Вхідні/вихідні документи» приватної частини Електронного кабінету.

ЗІР, категорія 113.04


Приєднуйтесь до Uteka у Telegramm

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
17.06.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня Яку інформацію зобов’язані подавати критично важливі підприємства до ПФУ Оприлюднено проєкт змін до НП(С)БО 12 До 20 червня підприємства мають подати до ТЦК інформацію про наявність транспортних засобів Зміна правил призупинення трудових договорів в умо...
20.05.2025
Актуальні рахунки для сплати податків
Інформація про реквізити рахунків, відкритих для зарахування податків, а також для сплати єдиного внеску Більше за темою: Нова форма ТТН: огляд змін Мікро, мале, середнє чи велике: навіщо треба визначати розмір підприємства Затверджуємо та оновлюємо штатний розпис: правила та нюанси Сп...
17.04.2025
З 16.04.2025 почали діяти терміни зберігання документів щодо військового обліку
Більше за темою: Накази та розпорядження: основні терміни, види і строки зберігання Строки зберігання первинних документів збільшено: чи вплине це на строки давності для перевірок Міністерство юстиції наказом від 14.03.2025 № 748/5 затвердило зміни до Переліку типових документів, що створюють під ...
Нове
18.06.2025
Як визначити дату оформлення МД при виникненні податкового зобов’язання з ПДВ у разі експорту товарів
Дата оформлення МД, яка відображає завершення процедури митного оформлення експортної операції, визначається за фактом проставлення посадовою особою митного органу на всіх аркушах такої декларації відбитку особистої номерної печатки, що засвідчує факт перетинання митного кордону України, а в разі ел...
18.06.2025
Продаж особистих речей не оподатковуватиметься – Гетманцев
Д. Гетманцев вчергове інформує про «зраду» про так званий «податок на olx».  По-перше.  Дійсно, парламент отримав від Кабінету Міністрів законопроект, в якому пропонується порядок оподаткування цифрових платформ. У ньому передбачено, що цифрові платформи повинні з...
17.06.2025
Договір дарування: що варто знати
Розглянемо, що варто знати про договір дарування: сторони договору, форма договору, обов’язки дарувальника, прийняття дарунка, одностороння відмова від договору тощо. Дарування – це прояв довіри та турботи про близьких. Але навіть у таких щирих намірах важливо залишатися обачними та офор...
Кращі матеріали