Інтернет-провайдери та мобільні оператори зможуть бронювати до 100 % співробітників
Стабільний зв’язок та Інтернет під час війни – нагальна потреба українців.
Робота аварійно-відновлювальних провайдерів та операторів украй важлива, адже вони «реанімують» інфраструктуру після російських обстрілів, заживляють генератори та замінюють акумулятори на станціях під час знеструмлень. Щоб українці й надалі мали зв’язок та Інтернет, підприємствам треба люди, а значить – бронювання працівників. Для покращення умов бронювання працівників електронних комунікацій Мінцифра запропонувала зміни до постанови КМУ від 27.01.2023 № 76. Уряд їх ухвалив.
Завдяки змінам у постанові мобільні оператори та великі інтернет-провайдери, які виконують вимоги Національного центру оперативно-технічного управління електронними комунікаційними мережами України (НЦУ) щодо забезпечення інтернет-доступу під час знеструмлень, зможуть бронювати 100 % працівників.
Для цього компанії мобільних операторів повинні мати дохід понад 200 млн грн, а інтернет-провайдерів – понад 20 млн грн. Підприємствам необхідно отримати статус критичності за вказаними критеріями. А працівники, яких подають до списків на бронювання, мають працювати в штаті компанії на повну зайнятість не менш ніж 3 місяці.
Компанії інтернет-провайдерів, які мають статус критичності, але їхній дохід менш ніж 20 млн грн на місяць, зможуть бронювати понад 50 % персоналу технічних працівників. Це можливо, якщо провайдер сформував аварійно-відновлювальні бригади для обслуговування мереж та абонентів, має технологічний транспорт, обладнання й матеріали, необхідні для підтримання роботи мереж під час знеструмлень, відновлення мереж під час їх руйнування та надає послуги на територіях Дніпропетровської, Донецької, Запорізької, Київської, Луганської, Миколаївської, Одеської, Полтавської, Сумської, Харківської, Херсонської, Чернігівської областей та в Києві.
Умови бронювання працівників інтернет-провайдерів визначили спільно з асоціаціями та учасниками ринку після круглого столу. Вдячні учасникам за плідну зустріч, яка допомогла покращити процес бронювання. Робимо все, щоб українці залишалися на звʼязку.
Мінцифра
Приєднуйтесь до Uteka у Telegramm
Коментарі до матеріалу