Як роз’яснює Мінцифри, є кілька варіантів, щоб позбутися рекламних дзвінків, на які ви не давали згоди.
1. Повідомте про спам-номер своєму оператору:
- Vodafone – у застосунку чи за номером: 111 або 0 800 400 111 в Україні, +38 050 400 111 у роумінгу;
- Kyivstar – у застосунку чи за номером: 466 або 0 800 300 466 в Україні, 105466# у роумінгу;
- Lifecell – у застосунку чи за номером: 5433 або 0 800 20 5433 в Україні, +38 063 5433 111 у роумінгу.
2. Надсилайте скарги на спам-дзвінки на гарячу лінію Уряду – 1545.
3. Зверніться до НКЕК через форму на сайті.
Оператор перевірить номер, на який надійшла скарга, і заблокує, якщо він відповідає щонайменше двом критеріям:
- виклики здійснюють без комунікації;
- середня тривалість дзвінків за 7 днів – менш ніж 60 секунд;
- понад 50 % дзвінків – на різні номери;
- на номер неможливо передзвонити;
- під час виклику відтворюється записане повідомлення;
- скарги від абонентів;
- кількість вхідних дзвінків, які не завершуються розмовою, на номер – менш як 5 % від вхідних та вихідних викликів цього номера;
- номер лише для дзвінків, а не для SMS чи Інтернету.
Детальніше про нові Правила – за посиланням.
Мінцифри