Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Виправлення запису в трудовій книжці


Запитання – відповідь

Як виправити в паперовій трудовій книжці працівника неправильний запис, унесений на попередньому місці роботи?

У разі виявлення неправильного або неточного запису відомостей про роботу виправлення має зробити роботодавець за тим місцем роботи, де було допущено помилку. Так зазначено в п. 2.6 Інструкції про порядок ведення трудових книжок працівників, затвердженої спільним наказом Мінпраці, Мін’юсту, Мінсоцзахисту від 29.07.1993 № 58.

Якщо буквально дотримуватися норм цієї застарілої Інструкції, яка ще й досі є чинною, виправлення запису здійснюється на тому місці роботи, де було припущено помилку, але в проміжку часу між звільненням з роботи, щодо якої виявлено неправильний запис, і працевлаштуванням на нове місце роботи, тобто коли трудова книжка зберігається у працівника.

Проте трудова книжка може зберігатися у працівника, навіть якщо він продовжує працювати. Це можливо, якщо таку трудову «оцифровано», тобто включено до реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування ПФУ (п. 2 Прикінцевих та перехідних положень Закону від 05.02.2021 № 1217-IX «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо обліку трудової діяльності працівника в електронній формі»), або під час дії воєнного стану (ст. 7 Закону від 15.03.2022 № 2136-IX «Про організацію трудових відносин в умовах воєнного стану»).

Якщо трудової книжки немає «на руках» у працівника, виправити неправильний запис у ній за попереднім місцем роботи можна буде, лише коли її видадуть йому належним чином. Детальніше про видачу трудової книжки без звільнення див. у статті «Видача трудової книжки без звільнення».

Увага! Якщо у вас є запитання, ви можете зателефонувати на нашу консультаційну лінію або залишити запитання в Особистому кабінеті.

Коментарі до матеріалу
Статті за темою
19.05.2025
Трудова книжка втрачена чи зіпсована: як оформити дублікат
У статті розглянуто, як діяти в разі втрати, пошкодження чи відсутності доступу до паперової трудової книжки та як оформити її дублікат Паперові трудові книжки після їх оцифрування мають зберігатися в працівників. Але якщо відомості про трудову діяльність ще не були передані через вебпортал електрон...
22.04.2025
Передавання документів у разі припинення юридичної особи
У статті розглянемо, кому та в якому порядку передається документація в разі повної ліквідації юридичної особи й у разі її реорганізації, а також вимоги до приймання-передавання документів у разі зміни керівника юридичної особи та працівника, відповідального за її архів. У статті розглянемо, кому т...
16.04.2025
Підприємець-роботодавець: особливості ведення кадрової документації
Підприємці можуть виступати роботодавцями, але водночас повинні врахувати встановлені для них особливості оформлення кадрових документів. У статті розглянемо, що та як повинен оформляти підприємець стосовно своїх найманих працівників. Наші рекомендації та зразки допоможуть підприємцю правильно оформ...
Популярне
20.03.2025
Бронювання військовозобов’язаних працівників агропромислового сектору
Роботодавці найбільше цікавляться тим, як забронювати військовозобов’язаних, які вимоги установлено до цієї процедури. У статті розглянемо порядок бронювання військовозобов’язаних працівників в агропромисловому секторі, а також надання підприємствам агросфери статусу критично важливого.&...
13.03.2025
Бронювання працівників: покрокові дії
Під час воєнного стану бронювання працівників є одним із важливих завдань роботодавця, направленим на збереження трудового колективу. Але чи всі роботодавці можуть забронювати працівників та якої процедури потрібно дотриматися? Читайте про це у статті. Під час воєнного стану бронювання працівників є...
25.04.2025
Воєнний стан продовжено: що треба знати кадровику?
Продовжено воєнний стан та мобілізацію строком на 90 діб: з 9 травня 2025 року до 05:29 7 серпня 2025 року. Розглянемо особливості організації трудових відносин в умовах воєнного стану з урахуванням його продовження.  Продовжено воєнний стан та мобілізацію строком на 90 діб: з 9 травня 2025 рок...
Нове
19.05.2025
Трудова книжка втрачена чи зіпсована: як оформити дублікат
У статті розглянуто, як діяти в разі втрати, пошкодження чи відсутності доступу до паперової трудової книжки та як оформити її дублікат Паперові трудові книжки після їх оцифрування мають зберігатися в працівників. Але якщо відомості про трудову діяльність ще не були передані через вебпортал електрон...
22.04.2025
Передавання документів у разі припинення юридичної особи
У статті розглянемо, кому та в якому порядку передається документація в разі повної ліквідації юридичної особи й у разі її реорганізації, а також вимоги до приймання-передавання документів у разі зміни керівника юридичної особи та працівника, відповідального за її архів. У статті розглянемо, кому т...
16.04.2025
Підприємець-роботодавець: особливості ведення кадрової документації
Підприємці можуть виступати роботодавцями, але водночас повинні врахувати встановлені для них особливості оформлення кадрових документів. У статті розглянемо, що та як повинен оформляти підприємець стосовно своїх найманих працівників. Наші рекомендації та зразки допоможуть підприємцю правильно оформ...
Кращі матеріали