Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Підписатися

Як підприємцю оформити найманого працівника

29.10.2019 11069 4 35

Довідник підприємця: приклади, схеми, зразки

Фізособа-підприємець, приймаючи на роботу співробітників, повинна дотримуватися встановленої процедури оформлення найманих працівників, щоб уникнути санкцій із боку Держпраці. У консультації розповімо, які документи оформляються при працевлаштуванні, до яких державних органів потрібно звернутися та у які строки.

Покажемо покроково, як підприємцеві оформити прийняття на роботу співробітника.

Відразу скажемо, що подання заяви про прийняття на роботу не передбачене діючим законодавством. Однак ми рекомендуємо оформляти таку заяву, особливо якщо в ній будуть зазначені особливості трудових відносин: установлення неповного робочого часу, сумісництво. Адже такі умови визначаються тільки за угодою сторін. Подаючи заяву, написану власноручно, потенційний працівник показує свою згоду на ці умови.

До заяви додаються (ст. 24 КЗпП):

  • паспорт (або інший документ, що посвідчує особу);
  • трудова книжка (крім випадків оформлення на роботу за сумісництвом);
  • інші документи, якщо це передбачено законодавством. Наприклад: документ про освіту (якщо для виконання роботи потрібні спеціальні знання); документ про стан здоров’я; довідка органу ДПС про присвоєння ідентифікаційного номера (облікова картка платника податків) (п. 63.6, 70.12 ПК); документи військового обліку (їх подання прямо передбачено ст. 34 Закону від 25.03.92 р. № 2232-XII).

Повна версія доступна тільки передплатникам

Кращі матеріали