Зарплатні помилки: як виправити в обліку та звітності
Кожен бухгалтер знає, що при нарахуванні зарплати потрібно взяти до уваги безліч нюансів. Адже зарплатні помилки нині коштують дуже дорого.
У спецвипуску ми розглянули, як виправити помилки в обліку та звітності, якщо ви:
- забули нарахувати премію, у тому числі і звільненому працівникові;
- забули проіндексувати заробітну плату;
- недоплатили працівникові зарплату або ж нарахували зайве;
- неправильно розрахували середню зарплату як базову величину;
- помилилися при утриманні ПДФО та ВЗ.
За кожною ситуацією ми навели докладний розбір із числовими прикладами.
Безумовно, такий спецвипуск має бути під рукою у кожного бухгалтера, який нараховує заробітну плату. Тут ви знайдете прямі вказівки, як виправити будь-які зарплатні помилки.
Судова практика
Чи можна утримати суму індексації із зарплати працівника
Консультації
Забули нарахувати премію працівникові: що робити?
Пропустили індексацію зарплати: що робити?
Недоплатили заробітну плату? Треба доплатити!
Нарахували зайві суми зарплати: як виправити помилку?
Помилилися при розрахунку середньої зарплати як базової величини
Коментарі до матеріалу