Недоплатили заробітну плату? Треба доплатити!
Ситуація: прийшов новий бухгалтер і виявив, що на підприємстві не дотримувалися деякі норми з оплати праці, зокрема працівникам не оплачували за встановленими тарифами нічні, наднормові та святкові години, не враховували склад мінімальної зарплати (далі – МЗП) тощо. Чи потрібно виправляти ці помилки за минулі періоди і якщо потрібно, то за який строк? Як оформити і відобразити в обліку та звітності такі виправлення?
Повна версія доступна тільки передплатникам
Підпишіться на онлайн сервіси для бухгалтерів та кадровиків Uteka. Отримайте повний доступ бібліотеки безпечних рішень, які роблять вашу роботу ефективнішою.
Що входить в передплату?
і приклади
доступу
питання експерту
оновлення
матеріалів
матеріалів c 2015 року