Довідник зі складання первинки
Первинні документи – це основа обліку. Неправильно складений первинний документ або його відсутність можуть обернутися великими проблемами для контрагентів і стати причиною спорів із контролюючими органами. Адже у контролерів свій погляд на багато моментів, що стосуються документального оформлення господарських операцій. Давайте і ми подивимося на первинку очима перевіряючих, проаналізуємо кожен реквізит і зробимо наші документи такими, щоб до них неможливо було прискіпатися.
Мета складання первинного документу – зафіксувати факт господарської операції. До того ж первинні документи є підтвердженням реальності операцій.
У спецвипуску «Довідник зі складання первинки» ми детально пояснили, чому так важливо правильно складати первинні документи і які обов’язкові реквізити повинні в них бути. З’ясували, хто має право підписувати первинні документи і що робити, якщо документи були загублені.
Правильно оформлені документи потім треба зберігати протягом законодавчо передбачених строків. Це необхідно перш за все для цілей оподаткування. Адже саме в цій сфері наслідки через відсутність документів можуть бути досить серйозними. Як довго потрібно зберігати документи? Відповідь юриста на це запитання ви знайдете у спецвипуску.
У вас електронний документообіг із контрагентом? Тоді вам цікаво буде дізнатися, які вимоги ви зобов’язані дотримувати.
Не отримали вчасно документ від постачальника? Ми розповіли, як і коли слід відобразити операцію в обліку.
Законодавство не містить вичерпного переліку первинних документів, які використовуються в бухобліку. Тож ми окремо розглянули найбільш актуальні види первинних документів.
Коментарі до матеріалу