Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Підписатися

Довідник зі складання первинки

26.08.2020 4693 0 16

Первинні документи – це основа обліку. Неправильно складений первинний документ або його відсутність можуть обернутися великими проблемами для контрагентів і стати причиною спорів із контролюючими органами. Адже у контролерів свій погляд на багато моментів, що стосуються документального оформлення господарських операцій. Давайте і ми подивимося на первинку очима перевіряючих, проаналізуємо кожен реквізит і зробимо наші документи такими, щоб до них неможливо було прискіпатися.

Мета складання первинного документу – зафіксувати факт господарської операції. До того ж первинні документи є підтвердженням реальності операцій.

У спецвипуску «Довідник зі складання первинки» ми детально пояснили, чому так важливо правильно складати первинні документи і які обов’язкові реквізити повинні в них бути. З’ясували, хто має право підписувати первинні документи і що робити, якщо документи були загублені.

Правильно оформлені документи потім треба зберігати протягом законодавчо передбачених строків. Це необхідно перш за все для цілей оподаткування. Адже саме в цій сфері наслідки через відсутність документів можуть бути досить серйозними. Як довго потрібно зберігати документи? Відповідь юриста на це запитання ви знайдете у спецвипуску.

У вас електронний документообіг із контрагентом? Тоді вам цікаво буде дізнатися, які вимоги ви зобов’язані дотримувати.

Не отримали вчасно документ від постачальника? Ми розповіли, як і коли слід відобразити операцію в обліку.

Законодавство не містить вичерпного переліку первинних документів, які використовуються в бухобліку. Тож ми окремо розглянули найбільш актуальні види первинних документів.

Консультації

Частина 1

Первинні документи: оформляємо правильно

Порядок і строки зберігання первинних документів

Електронний документообіг із контрагентом: на що звернути увагу

Запізніла первинка: як відобразити витрати

Бухгалтерська довідка: як і коли складається

Видаткова накладна: мета і порядок складання

Акт надання послуг: як скласти, щоб підтвердити реальність операції

Частина 2

Довіреність на отримання ТМЦ: правила і нюанси

Облік товарних запасів у підприємця: що і для кого змінилося з 1 серпня?

Основні засоби тимчасово простоюють: який документ скласти?

Прибутковий касовий ордер: правила і зразки заповнення

Видатковий касовий ордер: правила і зразки заповнення

Відрядження: оформлення наказів у різних ситуаціях

Як оформити авансовий звіт: покрокова інструкція

Коментарі до матеріалу

Оформити передплату на розділ «Комерція»

Найповніша бібліотека безпечних рішень з бухобліку, податків та права

4428 грн. / рік

Купити

Кращі матеріали