Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Підписатися

Створення, реорганізація та ліквідація підприємств: алгоритм дій та облікові наслідки

06.11.2020 2292 0 3

Підприємства народжуються, зростають, хворіють, видужують або помирають, практично, як люди, які їх створили й з їхньою допомогою виробляють та отримують різні блага. На життя підприємств, зокрема, впливають глобальні та місцеві економічні потрясіння, спричинені суспільними проблемами, а також невмілим управлінням. При цьому одні підприємства не витримують і припиняють своє існування, інші, щоб пристосуватися до навколишніх умов, реорганізуються та продовжують успішно працювати.

У спецвипуску «Створення, реорганізація та ліквідація підприємств: алгоритм дій та облікові наслідки» ми розглянемо організаційні та облікові моменти окремих життєвих етапів підприємства – від створення до ліквідації. Розповімо про різні способи реорганізації підприємств, їх особливості та принципові відмінності, зупинимося на нюансах реєстраційних дій, а також розберемо на практичних прикладах правила обліку та особливості звітності підприємств, що перетворюються. Ви дізнаєтеся:

  • як створити підприємство з нуля;
  • як сформувати статутний капітал новоствореного підприємства грошима та майном і чи можна прийняти від нерезидента вклад готівковими коштами;
  • які існують види реорганізації підприємств та які дії в правовому полі потрібно вчинити, щоб провести реорганізацію різними способами;
  • чим злиття підприємств відрізняється від їх приєднання, які особливості обліку таких операцій і правила складання передавального акта;
  • як відобразити в обліку та звітності виділення частини підприємства в окремого суб’єкта господарювання, а також поділ одного підприємства на декілька нових на підставі розподільчого балансу;
  • чи можна при реорганізації поділитися з правонаступниками податковими збитками та від’ємним значенням ПДВ;
  • як добровільно ліквідувати підприємство та у яких випадках підприємство очікує примусова ліквідація;
  • як скласти ліквідаційний баланс;
  • як оформити відносини із працівниками та здійснити з ними розрахунки у випадку реорганізації та ліквідації підприємства.

Крім того, ви дізнаєтеся, які особливості створення, реорганізації та ліквідації фермерських господарств.

Спецвипуск зацікавить керівників підприємств, бухгалтерів, економістів, фінансистів.

Створення підприємства

Створення юрособи: правові аспекти

Облік формування статутного капіталу

Реорганізація підприємства

Правові аспекти реорганізації

Приєднання та злиття: облік у реорганізовуваного підприємства

Реорганізація шляхом приєднання та злиття: облік у правонаступника

Поділ і виділення підприємств: як вести облік

Передання від’ємного значення ПДВ та ліміту реєстрації правонаступникові

Особливості обліку ПДВ при реорганізації підприємств

Ліквідація підприємства

Види ліквідації підприємства

Добровільна ліквідація підприємства

Ліквідація підприємства за рішенням суду (не банкрутство)

Ліквідація у зв’язку з банкрутством: правові аспекти

Облік і звітність підприємства на етапі ліквідації

Трудові відносини при реорганізації та ліквідації підприємства

Трудові відносини при реорганізації та ліквідації підприємства

Розрахунки із працівниками при ліквідації або реорганізації підприємств

Створення, реорганізація та ліквідація фермерських господарств

Створення фермерського господарства

Реорганізація фермерського господарства

Ліквідація фермерського господарства

Коментарі до матеріалу

Оформити передплату на розділ «Комерція»

Найповніша бібліотека безпечних рішень з бухобліку, податків та права

4428 грн. / рік

Купити

Кращі матеріали