Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Підписатися

Розрахунки із працівниками в разі ліквідації або реорганізації підприємств

06.11.2020 470 0 1

Такі події, як ліквідація або реорганізація рідного підприємства, можуть і не настати в професійному житті середньостатистичного бухгалтера. Але… Усе тече, усе змінюється. Цей усім відомий афоризм, як ніколи, актуальний у 2020 році – часу початку кризи, каталізатором якого стала пандемія COVID-19. Адже під час кризи частіше, ніж звичайно, закриваються підприємства, які не змогли вижити в нових умовах або перелаштуватися під нові реалії. До цього сьогодні потрібно бути готовим. Як правильно здійснити розрахунки із працівниками, коли підприємство, на якому вони трудилися, ліквідується або реорганізується, ви дізнаєтеся із цієї статті.

Повна версія доступна тільки передплатникам

Кращі матеріали