Поділ і виділення підприємств: як вести облік
Процес реорганізації підприємств на практиці розглядається, зокрема, як спосіб податкової оптимізації. Адже в результаті реорганізації можна без податків перевести активи та зобов’язання на нових юросіб і, більше того, забрати (зберегти) від’ємне значення ПДВ і перехідні податкові збитки! При цьому поділ підприємств може використовуватися з метою ліквідації старого підприємства (можливо, з не дуже позитивною податковою історією) та одночасного поділу бізнесу. Якщо ж ліквідація одного з учасників реорганізації не є основною метою, то застосовують реорганізацію шляхом виділу. У консультації розглянемо особливості бухгалтерського та податкового обліку цих видів реорганізації.
Повна версія доступна тільки передплатникам
Підпишіться на онлайн сервіси для бухгалтерів та кадровиків Uteka. Отримайте повний доступ бібліотеки безпечних рішень, які роблять вашу роботу ефективнішою.
Що входить в передплату?
і приклади
доступу
питання експерту
оновлення
матеріалів
матеріалів c 2015 року