Отримайте доступ до більше 2 мільйонів готових рішень, публікацій та оглядів
Оформити
передплату

Поділ і виділення підприємств: як вести облік

03.11.2020 10362 0 0

Процес реорганізації підприємств на практиці розглядається, зокрема, як спосіб податкової оптимізації. Адже в результаті реорганізації можна без податків перевести активи та зобов’язання на нових юросіб і, більше того, забрати (зберегти) від’ємне значення ПДВ і перехідні податкові збитки! При цьому поділ підприємств може використовуватися з метою ліквідації старого підприємства (можливо, з не дуже позитивною податковою історією) та одночасного поділу бізнесу. Якщо ж ліквідація одного з учасників реорганізації не є основною метою, то застосовують реорганізацію шляхом виділу. У консультації розглянемо особливості бухгалтерського та податкового обліку цих видів реорганізації.

Повна версія доступна тільки передплатникам

Кращі матеріали