Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Підписатися

Як оформити маркетингові послуги без податкових ризиків

15.11.2018 3353 0 3

Договір на надання рекламних послуг
Як отримати дозвіл на розміщення зовнішньої реклами

Документальне оформлення рекламної акції
Маркетингові послуги в бухгалтерському і податковому обліку
Рекламні роздачі: облік та оподаткування
Розпродажі, знижки, бонуси для покупців
Рекламні послуги: відображаємо в обліку
Кредит-нота від нерезидента: маркетингові послуги чи знижка?
Мотиваційні виплати

Акценти цієї статті:

  • визначення маркетингових послуг;
  • ознаки, що ставлять під сумнів реальність надання маркетингових послуг;
  • рекомендовані формулювання договорів та актів виконаних робіт із маркетингових послуг;
  • зразок наказу про проведення маркетингових заходів.

Дослідженням ринків збуту, з'ясуванням переваг споживачів у тій або іншій формі займається будь-яке підприємство. Адже завдяки розвитку промисловості, високим технологіям людям зараз доступні будь-які товари практично у будь-який час і в будь-якому місці. Уже давно настала «епоха покупця». Це він урешті-решт вирішує, що вибрати з безлічі однотипних пропозицій на ринку товарів і послуг.

Звичайні магазини, інтернет-магазини, прямі продажі – методи у всіх продавців різні, але мета одна: залучити платоспроможного покупця саме на свій торговельний майданчик, продати йому свій товар та утримати його для здійснення подальших покупок. І для досягнення цієї мети, як то кажуть, усі засоби хороші. У хід ідуть вдале викладення товарів, різні програми лояльності, глобальні та локальні дослідження поведінки споживачів, сегментація ринку за різними ознаками і позиціонування товарів за сегментами, зручність пошуку потрібного товару на торговельному майданчику, підбір аналогів, замін, комплектів, швидкість і простота оплати та доставки.

Усе це добре відомо кожному з нас. Але треба розуміти, що за зовнішніми проявами активності продавців стоять серйозні дослідження. Їх або замовляють фахівцям із маркетингу, або використовують безплатні джерела (ЗМІ, Інтернет). Часто у штаті підприємства є свій маркетолог, а крім нього рекламники, дизайнери, ІТ-спеціалісти.

Повна версія доступна тільки передплатникам

Кращі матеріали