• Швидкий пошук надійних рішень
    і практичної інформації

Uteka

Я шукаю...

Де шукати:

розширений пошук
Отримайте доступ до більше 2 мільйонів готових рішень, публікацій та оглядів
Оформити
передплату

Маркетингові послуги в бухгалтерському і податковому обліку

15.11.2018 112 0 1

Договір на надання рекламних послуг
Як отримати дозвіл на розміщення зовнішньої реклами
Документальне оформлення рекламної акції

Як оформити маркетингові послуги без податкових ризиків
Рекламні роздачі: облік та оподаткування
Розпродажі, знижки, бонуси для покупців
Рекламні послуги: відображаємо в обліку
Кредит-нота від нерезидента: маркетингові послуги чи знижка?
Мотиваційні виплати

Акценти цієї статті:

  • коли заходи маркетингового характеру можна вважати послугами;
  • які особливості обліку та оподаткування маркетингових послуг для резидентів;
  • у чому особливості валютних операцій, обліку та оподаткування у випадку, якщо маркетингові послуги надав нерезидент;
  • які правила обліку та оподаткування маркетингових послуг установлені для юросіб-єдинників.

У статті «Як оформити маркетингові послуги без податкових ризиків» детально роз'яснюється, які послуги є маркетинговими і яким має бути їх документальне оформлення. У цій статті ми розповімо, як відобразити ці послуги в обліку юридичних осіб – резидентів (замовника і виконавця). Проте для правильного відображення в обліку маркетингових послуг треба добре розуміти їх суть. Тому знову почнемо з термінології.

До маркетингових послуг у розумінні пп. 14.1.108 Податкового кодексу (далі – ПК) можна віднести не тільки активні заходи щодо виявлення і задоволення потреб ринку, але й мерчандайзинг (як один з видів маркетингу, що сприяє інтенсивному просуванню товарів у роздробі без прямої участі персоналу – за рахунок вдалого викладення і систематичного підсортування товарів у місцях їх продажу).

Під маркетинговими дослідженнями мається на увазі систематизований процес визначення, збору, накопичення, обробки та аналізу інформації про поточний стан і прогноз ринку товарів та послуг, попит і пропозицію, поведінку споживачів, ринкову кон'юнктуру, динаміку цін. Весь цей комплекс дій спрямований на поліпшення просування товарів на ринку, збільшення їх збуту, продажів (розд. II Методичних рекомендацій, затверджених наказом Держкомітету з питань науки, інновацій та інформатизації від 13.09.10 р. № 18).

Повна версія доступна тільки передплатникам

Кращі матеріали