Більше за темою:
Бронювання працівників: покрокові дії
Анулювання бронювання військовозобов’язаних: підстави та умови
5 лютого на сайті Кабміну опубліковано постанову від 28.02.2025 № 233, якою внесено зміни до порядку бронювання військовозобов'язаних, щоб спростити цей процес для підприємств і державних органів. Головні нововведення:
«Прийняті зміни прискорять процедуру бронювання та зробити її більш ефективною. Ми враховували потреби бізнесу та державних установ, що дозволяють уникнути зайвої бюрократії та підтримати критичне значення підприємства в умовах воєнного стану», – зазначив заступник Міністра економіки України Віталій Кіндратів.
Нагадаємо, що подати заяву на бронювання працівників можна виключно через портал «Дія». Це означає, що керівникам підприємств більше не потрібно оформлювати паперові накази – процес відбувається повністю в електронному форматі. Важливо: якщо працівник уже був заброньований, перед поданням нової заявки попереднє бронювання необхідно анулювати.
Як подати заяву на бронювання працівників через Дію:
Підтверджене бронювання буде відображатися у застосунку «Резерв+». Якщо бронювання надано після оновлення статусу критично важливого підприємства, воно діятиме на період дії критичності – до 1 року.
Нагадаємо, що статус критично важливого підприємства можуть отримати компанії, які відповідають трьом критеріям, визначеним урядом. Два з них є обов’язковими:
Третій критерій підприємство може обрати один з таких:
Як отримати статус критично важливого підприємства:
Послуга реалізується Мінекономіки, Міністерством цифрової трансформації та Міноборони України. Модернізація послуги здійснюється завдяки «Проєкту підтримки Дія», що упроваджується Програмою розвитку ООН в Україні за підтримки Швеції.
Мінекономіки
Приєднуйтесь до Uteka у Telegramm