У Резерв+ можна дізнатися про статус працівника для його бронювання
Більше за темою:
Бронювання працівників: загальні правила для роботодавців
Бронювання військовозобов’язаних працівників
Зміни щодо бронювання з 05.03.2025
Працівників яких категорій зараховують до «квоти» на бронювання
В оновленому застосунку «Резерв+» з’явилися нові сервіси, а саме можливість дізнатися про зміну даних в реєстрі «Оберіг» та отримати розширену інформацію з нього. Також додалися категорії у запитах виправлення даних.
Користувач може згенерувати у форматі PDF розширену інформацію про себе з «Оберіг», щоб бути в курсі, які дані про нього є в реєстрі. Це можна зробити, натиснувши на три крапки електронного військового документа і вибравши відповідний розділ. Також додано push-сповіщення про зміну інформації в «Оберіг». На першому етапі це сповіщення про подання та зняття з розшуку.
Крім цього, з’явилися шість нових категорій, які допоможуть виправити неточності в даних:
- статус «Потребує уточнення». Коли про людину є інформація в реєстрі «Оберіг», але без прив'язки до ТЦК і це потрібно виправити;
- помилка в персональних даних. Наприклад, неправильно написане ім’я, прізвище чи дата народження;
- статус «Порушення правил військового обліку». Якщо людина вже виправила порушення, проте статус досі відображається;
- статус «На обліку». Коли людина має бути знята або виключена. Наприклад, якщо досягла граничного віку для служби або вступила до лав Сил оборони та більше не є військовозобов’язаною;
- помилка у даних бронювання. Якщо бронювання є, але дані про це не відображаються. Або вони внесені із помилкою;
- актуалізація даних про роботу. Дозволяє оновити інформацію про місце роботи через реєстр Пенсійного фонду.
Міноборони
Приєднуйтесь до Uteka у Telegramm
Коментарі до матеріалу