Повідомлення про зміни в трудових відносинах: зміни, скасування або видалення не передбачено
Більше за темою:
Хто з роботодавців зобов’язаний подавати оперативну інформацію про працівників до ПФУ?
На виконання п. 6 постанови КМУ від 05.06.2024 № 650 «Деякі питання бронювання військовозобов’язаних під час воєнного стану» Пенсійний фонд забезпечив технічну можливість подання органами державної влади, іншими державними органами, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями, які є критично важливими для забезпечення потреб Збройних Сил, інших військових формувань в особливий період, підприємствами, установами та організаціями, які є критично важливими для функціонування економіки та забезпечення життєдіяльності населення в особливий період, Пенсійному фонду через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду в електронній формі відомостей, зазначених у п. 5 цієї постанови.
Пенсійний фонд на вебпорталі електронних послуг надав можливість страхувальнику (роботодавцю) або працівнику страхувальника, якому надано право перегляду та введення відомостей про трудові відносини працівників страхувальника, в кабінеті страхувальника подати відомості про прийняття працівника на роботу, переміщення його з одного структурного підрозділу до іншого або переведення на іншу постійну посаду або роботу, звільнення, поновлення на роботі, тимчасового припинення/відновлення дії трудового договору.
Для цього в кабінеті страхувальника передбачений пункт меню «Комунікації з ПФУ»/«Відомості про трудові відносини (оперативне подання інформації)»/«Повідомлення про зміни в трудових відносинах».
Звертаємо увагу, що наразі не передбачено внесення змін, скасування або видалення поданих страхувальником засобами вебпорталу Пенсійного фонду повідомлень про зміни в трудових відносинах.
ПФУ
Приєднуйтесь до Uteka у Telegramm
Коментарі до матеріалу