Більше за темою:
«Працівник, який працевлаштовується за сумісництвом, може як мати трудову книжку на руках, так і не мати її.
Випадки наявності/відсутності трудової книжки у працівника-сумісника:
Тому працівник-сумісник під час працевлаштування буде надавати трудову книжку (у разі наявності) або відомості про трудову діяльність з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування.
Працівник має надати відомості про трудову діяльність з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування. На сьогодні такими відомостями є інформація з Реєстру застрахованих осіб відповідно до п. 6 розд. V Положення про Державний реєстр загальнообов’язкового державного соціального страхування, затвердженого постановою правління Пенсійного фонду від 18.06.2014 № 10-1 (далі – Положення № 10-1), що формується та надається, зокрема, за такими формами:
А також відомості про трудову діяльність з Реєстру застрахованих осіб у формі довідки «Витяг з електронної трудової книжки», – Вікторія ЛІПЧАНСЬКА, керівник Центру правової допомоги ФПУ.
ФПУ