Більше за темою:
Повідомлення про прийняття на роботу подаємо з урахуванням змін
Щоб роботодавець у режимі реального часу міг подавати відомості про зміни у трудових відносинах, в особистому кабінеті страхувальника на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України реалізовано функцію оперативного внесення даних про працівника.
В яких випадках потрібно подавати такі дані:
Хто може подати відомості. Представники роботодавця, яким надано право перегляду та введення відомостей про трудові відносини співробітників.
Як подати:
1. Зайдіть на вебпортал електронних послуг ПФУ. Натисніть кнопку «Вхід», ідентифікуйте себе як юридичну особу, підтвердьте вхід за допомогою кваліфікованого електронного підпису (КЕП) та паролю до нього і натисніть кнопку «Увійти».
2. В особистому кабінеті страхувальника (у меню ліворуч) зайдіть у розділ «Комунікації з ПФУ» та оберіть функцію «Відомості про трудові відносини (оперативне подання інформації)».
3. У вікні «Відомості про трудові відносини (оперативне подання інформації)», що відкриється, зі списку варіантів оберіть пункт «Повідомлення про зміни в трудових відносинах (Подати відомості по особі)».
4. У формі повідомлення заповніть усю потрібну інформацію про працівника (зверніть увагу: обов’язкові для заповнення поля позначені зірочкою «*»), а потім натисніть кнопку «Додати запис».
5. У вікні «Запис про трудову діяльність» з випадаючого списку оберіть тип події, атрибут події, дату події та внесіть реквізити документа-підстави. Натисніть «Зберегти».
6. Перевірте дані сформованого повідомлення та натисніть кнопку «Підписати та відправити в ПФУ».
Важливо! Стан розгляду поданих до ПФУ відомостей можна переглянути в категорії «Статус звернення» розділу «Звернення».
ПФУ