Більше за темою:
Лікарняні та декретні сумісникам у 2025 році: коли та як оплачувати
Практичні інструкції, що допоможуть уникнути помилок при формуванні повідомлення про виплату коштів застрахованим особам надало ГУ Пенсійного фонду Вінниччини.
Страхувальник повинен протягом місяця з дня здійснення виплати за рахунок коштів Пенсійного фонду надіслати повідомлення до Пенсійного фонду.
Подати повідомлення можна через кабінет страхувальника на вебпорталі Пенсійного фонду.
1. Увійдіть в розділ «Заяви-розрахунки» в кабінеті страхувальника на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду.
2. Оберіть необхідну заяву-розрахунок.
3. Натисніть «Створити повідомлення».
4. За потреби – відредагуйте дані в повідомленні та оберіть листок непрацездатності для редагування даних щодо виплати.
5. Внесіть дату виплати та суму, виплачену за рахунок Пенсійного фонду.
6. Сформуйте повідомлення після внесення всіх даних.
7. Перевірте всі дані, підпишіть та відправте повідомлення до Пенсійного фонду.
8. Переглянути повідомлення та його статус можна у розділі «Повідомлення ГУ ПФУ про виплату коштів застрахованим особам».
Після збереження, підписання та відправлення повідомлення до Пенсійного фонду:
ГУ ПФУ у Вінницькій області