Більше за темою:
Працівник під час прийняття на роботу не надає трудову книжку
Чи може працівник вимагати оформлення трудової книжки?
Електронна та паперова трудова книжка: що треба знати працівнику та роботодавцю
Відповідно до ч. 2 ст. 24 КЗпП при укладенні трудового договору громадянин зобов'язаний подати паспорт або інший документ, що посвідчує особу, трудову книжку (у разі наявності) або відомості про трудову діяльність з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування, а у випадках, передбачених законодавством, - також документ про освіту (спеціальність, кваліфікацію), про стан здоров'я, відповідний військово-обліковий документ та інші документи.
Це означає, що працівник, як і раніше, за наявності в нього трудової книжки подає її при працевлаштуванні роботодавцеві, але не передає на зберігання, як було до набуття чинності Законом, а лише надає. Після ознайомлення з трудовою книжкою роботодавець повертає її працівникові.
ФПУ