Більше за темою:
Трудова книжка втрачена чи зіпсована: як оформити дублікат
Чи може працівник подати до ПФУ свою паперову трудову книжку для оцифрування без участі роботодавця?
Як оформити вимогу працівнику про внесення запису до трудової книжки?
Відповідно до ч. 2 ст. 24 КЗпП при укладенні трудового договору громадянин зобов'язаний подати крім інших документів, трудову книжку. При цьому в нормі зазначено, що трудова книжка подається у разі наявності.
Трудових книжок не матиме:
Відповідно до п. 2 постанови КМУ від 27.04.1993 № 301 «Про трудові книжки працівників» при влаштуванні на роботу працівники зобов'язані подавати трудову книжку, оформлену в установленому порядку.
Без трудової книжки приймаються на роботу тільки ті особи, які працевлаштовуються вперше.
У свою чергу, працівнику, який втратив трудову книжку та працівнику, у якого відсутній доступ до трудової книжки внаслідок надзвичайної ситуації, передбаченої Кодексом цивільного захисту, або трудова книжка якого залишилась на тимчасово окупованій території чи у зоні проведення бойових дій відповідно до розд. V Інструкції про порядок ведення трудових книжок працівників, затвердженої наказом Мінпраці, Мін'юсту, Мінсоцзахисту від 29.07.1993 № 58, має бути виданий дублікат трудової книжки.
ФПУ