Як уповноваженому фахівцю внести дані про зміни у трудових відносинах на е-порталі ПФУ
Відповідно до постанови КМУ від 05.06.2024 № 650 «Деякі питання бронювання військовозобов’язаних під час воєнного стану» (далі – Постанова № 650), яка набрала чинності з 8 червня 2024 року, Пенсійним фондом та Міноборони забезпечено електронну інформаційну взаємодію між реєстром застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування та Єдиним державним реєстром призовників, військовозобов’язаних та резервістів, стосовно працівників підприємств, установ й організацій, які є критично важливими для функціонування економіки та забезпечення життєдіяльності населення в особливий період.
На виконання п. 6 Постанови № 650 Пенсійний фонд забезпечив технічну можливість подання органами державної влади, іншими державними органами, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями, які є критично важливими для забезпечення потреб Збройних Сил, інших військових формувань в особливий період, підприємствами, установами та організаціями, які є критично важливими для функціонування економіки та забезпечення життєдіяльності населення в особливий період, Пенсійному фонду через вебпортал електронних послуг в електронній формі відомостей, зазначених у п. 5 цієї постанови.
Для оперативної взаємодії під час оформлення бронювання військовозобов’язаних у режимі реального часу Пенсійним фондом на вебпорталі електронних послуг реалізовано можливість подання відомостей через особистий кабінет страхувальника про:
- прийняття працівника на роботу;
- переміщення працівника з одного структурного підрозділу до іншого;
- переведення працівника на іншу постійну посаду або роботу;
- звільнення;
- поновлення на роботі;
- тимчасового припинення/відновлення дії трудового договору.
Для подання відомостей через кабінет страхувальника пункт меню «Комунікації з ПФУ» доповнено опцією «Відомості про трудові відносини (оперативне подання інформації)»/«Повідомлення про зміни в трудових відносинах».
У разі подання роботодавцем зазначених відомостей через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду дані в реєстрі застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування оновлюються впродовж доби.
Тобто підприємства, установи та організації, які є критично важливими та працівники яких підлягають бронюванню, мають можливість оперативно подати відомості про трудові відносини свого працівника засобами вебпорталу Пенсійного фонду для внесення такої інформації до Реєстру застрахованих осіб. Подавати відомості про рух кадрів необхідно не пізніше ніж протягом наступного дня після настання відповідної події.
Також в особистому кабінеті страхувальника на вебпорталі Пенсійного фонду страхувальник має можливість одержувати інформацію з Реєстру застрахованих осіб про:
- осіб, які на момент формування запиту перебувають у трудових відносинах з роботодавцем – пункт меню «Комунікації з ПФУ»/«Відомості про трудові відносини (оперативне подання інформації)» / «Запит на отримання переліку осіб працюючих у страхувальника»;
- особу, за період перебування у трудових відносинах з роботодавцем (інформація формується за періоди починаючи з 2011 року) – пункт меню «Комунікації з ПФУ»/«Відомості про трудові відносини (оперативне подання інформації) «Запит на отримання інформації про трудові відносини по особі».
Нагадуємо, що страхувальник в особистому кабінеті за допомогою опції меню «Користувачі кабінету страхувальника» може залучати до роботи уповноважених фахівців, яким надається право перегляду, впорядкування, доповнення чи внесення даних, які стосуються трудових відносин працівників.
Уповноважений працівник має увійти до кабінету страхувальника за допомогою службового КЕП, який містить його РНОКПП та код за ЄДРПОУ страхувальника. Щоб внести корективи до раніше поданих відомостей, фахівець має сформувати відповідне звернення, підписати власним КЕП і надіслати на опрацювання до Пенсійного фонду.
ГУ ПФУ у Чернівецькій області
Приєднуйтесь до Uteka у Telegramm
Коментарі до матеріалу