Спрощення трудових відносин для малого і середнього бізнесу: законодавчі новації
Що змінилося? Верховна Рада вкотре вирішила оновити норми трудового законодавства. Зміни внесені з метою спростити процедуру оформлення трудових відносин із працівниками для роботодавців – суб’єктів малого і середнього підприємництва.
Про що стаття? Ми розглянемо, у чому полягає спрощення, кого воно стосується, чи обов’язково застосовувати ці новації всім роботодавцям і які саме документи потрібно переоформити. А також відповімо на запитання, що виникають у роботодавців, і проаналізуємо доцільність застосування зазначених новацій на практиці.
Повна версія доступна тільки передплатникам
Підпишіться на онлайн сервіси для бухгалтерів та кадровиків Uteka. Отримайте повний доступ бібліотеки безпечних рішень, які роблять вашу роботу ефективнішою.
Що входить в передплату?
і приклади
доступу
питання експерту
оновлення
матеріалів
матеріалів c 2015 року