Виконання гарантійних зобов'язань підрядником: порядок обліку
01.11.2017 2220 0 1
У консультації розповімо, як підрядник відповідає перед замовником за якість зведеного ним об'єкта, а також як відображає в обліку роботи з усунення недоліків об'єкта, виявлених замовником.
Підрядник гарантує замовнику (ст. 884 ЦК, п. 103 Загальних умов № 668):
- досягнення об'єктом будівництва показників проектно-кошторисної документації;
- можливість експлуатації об'єкта згідно з договором протягом гарантійного строку, який у загальному випадку становить 10 років із дня прийняття об'єкта замовником.
За дефекти, виявлені в межах гарантійного строку, відповідає саме підрядник (якщо він не доведе, що дефекти виникли з інших причин: природний знос об'єкта, його неправильна експлуатація та ін.) (ч. 1 ст. 883 ЦК, п. 106 Загальних умов № 668).
Якщо замовник протягом гарантійного строку виявить недоліки в об'єкті будівництва та змонтованих конструкціях, він повинен:
- повідомити про це підрядника в порядку, передбаченому договором;
- запросити підрядника для складання акта про порядок і строки усунення недоліків. І якщо підрядник відмовиться брати участь у складанні акта, то замовник має право підготувати акт із залученням незалежних експертів і направити його підряднику.
Повна версія доступна тільки передплатникам
Підпишіться на онлайн сервіси для бухгалтерів та кадровиків Uteka. Отримайте повний доступ бібліотеки безпечних рішень, які роблять вашу роботу ефективнішою.
Що входить в передплату?
і приклади
доступу
питання експерту
оновлення
матеріалів
матеріалів c 2015 року