Збитки підприємства: як розрахувати, відобразити в обліку та скоротити
Підприємство може зазнати збитків із різних причин: крадіжка, псування цінностей і знищення документів через пожежі, повені, інше стихійне лихо, порушень із боку контрагента і т. д. Усі ці події можуть призвести до значних втрат. Діяти в таких випадках доводиться швидко, і найменша помилка може обернутися ще більшою проблемою.
У добірці матеріалів ви знайдете готові рішення багатьох практичних ситуацій, що спричинили збитки підприємства. Зокрема, ви знайдете відповіді на такі запитання:
- які збитки повинен відшкодувати контрагент у випадку неналежного виконання договору;
- як відобразити в обліку постачання товару неналежної якості або нестачу товару;
- яким чином стягнути з контрагента шкоду в судовому порядку;
- куди звертатися підприємству в разі виявлення крадіжки майна;
- як підтвердити настання стихійного лиха, пожеж і відобразити в обліку їх наслідки;
- що повинен зробити роботодавець, якщо матеріальну шкоду заподіяно його співробітником;
- протягом якого періоду необхідно відновлювати зіпсовані або знищені бухгалтерські документи.
Також у статтях наведено багато зразків документів (наказів, претензій, позовів).
Контрагент заподіяв збитки: пред’являємо претензію
Постачання товару неналежної якості: як пред’явити претензію
Повна версія доступна тільки передплатникам
Підпишіться на онлайн сервіси для бухгалтерів та кадровиків Uteka. Отримайте повний доступ бібліотеки безпечних рішень, які роблять вашу роботу ефективнішою.
Що входить в передплату?
і приклади
доступу
питання експерту
оновлення
матеріалів
матеріалів c 2015 року