Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Підписатися

Збитки підприємства: як розрахувати, відобразити в обліку та скоротити

11.06.2019 1952 0 0

Підприємство може зазнати збитків із різних причин: крадіжка, псування цінностей і знищення документів через пожежі, повені, інше стихійне лихо, порушень із боку контрагента і т. д. Усі ці події можуть призвести до значних втрат. Діяти в таких випадках доводиться швидко, і найменша помилка може обернутися ще більшою проблемою.

У добірці матеріалів ви знайдете готові рішення багатьох практичних ситуацій, що спричинили збитки підприємства. Зокрема, ви знайдете відповіді на такі запитання:

  • які збитки повинен відшкодувати контрагент у випадку неналежного виконання договору;
  • як відобразити в обліку постачання товару неналежної якості або нестачу товару;
  • яким чином стягнути з контрагента шкоду в судовому порядку;
  • куди звертатися підприємству в разі виявлення крадіжки майна;
  • як підтвердити настання стихійного лиха, пожеж і відобразити в обліку їх наслідки;
  • що повинен зробити роботодавець, якщо матеріальну шкоду заподіяно його співробітником;
  • протягом якого періоду необхідно відновлювати зіпсовані або знищені бухгалтерські документи.

Також у статтях наведено багато зразків документів (наказів, претензій, позовів).

Контрагент заподіяв збитки: пред’являємо претензію

Постачання товару неналежної якості: як пред’явити претензію

Повна версія доступна тільки передплатникам

Кращі матеріали