• Швидкий пошук надійних рішень
    і практичної інформації

Uteka

Я шукаю...

Де шукати:

розширений пошук
Отримайте доступ до більше 2 мільйонів готових рішень, публікацій та оглядів
Оформити
передплату

Постачання товару неналежної якості: як пред’явити претензію

06.06.2019 352 0 0

Збитки підприємства: як розрахувати, відобразити в обліку та скоротити

У консультації розповімо про порядок пред’явлення та особливості складання претензії контрагенту, який поставив неякісний товар.

Відповідно до ч. 1 ст. 678 ЦК покупець, якому передано товар неналежної якості, має право, незалежно від можливості використання товару за призначенням, вимагати від продавця на свій вибір:

  • пропорційного зменшення ціни;
  • безплатного усунення дефектів товару в розумний строк;
  • відшкодування витрат на усунення дефектів товару.

У випадку істотного порушення вимог до якості товару (виявлення недоліків, які не можна усунути, недоліків, усунення яких пов’язане з непропорційними витратами або затратами часу, недоліків, які з’являлися неодноразово або з’явилися знову після їхнього усунення), покупець може на свій розсуд (ч. 2 ст. 679 ЦК):

  • відмовитися від договору та вимагати повернення сплаченої за товар грошової суми;
  • вимагати заміни товару.

Повна версія доступна тільки передплатникам

Кращі матеріали