Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

ТОП питань, які цікавлять бухгалтера

14.08.2020

Є питання, з якими рано чи пізно стикається кожен бухгалтер. Це – останні зміни, які не можна пропускати, або теми, які прямо впливають на роботу та потребують негайного рішення й «дорожньої карти» бухгалтера, що веде до вирішення проблеми. Іншими словами – бухгалтерські ТОП-теми.

Наразі це й податкова реформа, й «карантинні» зміни, та, звісно, блокування податкових накладних.

У всіх «на вустах» новини щодо заповнення та подання форми № 20-ОПП, робота із новими для бухгалтера програмними РРО.

А ще потрібно готуватися до прийдешніх незабаром змін, зокрема, до відкриття ринку землі.

Аби допомогти вам не загубитися у вирі постійних нововведень та швидко знайти необхідну інформацію, Uteka підготувала добірки на ТОП-теми, які потрібні кожному бухгалтеру.

Якщо ви пропустили випуск, то зможете знайти найкорисніші рішення за посиланням.

Корисні випуски

Податкова реформа – 2020: вивчаємо разом!

Зміни, які в рамках податкової реформи в Україні запроваджені Законом від 16.01.20 р. № 466-IX (законопроєкт № 1210), в переважній більшості набули чинності 23 травня 2020 року, але частина з них запрацювала з 1 липня 2020 року, а деякі норми будуть впроваджені з 1 січня 2021 року.

Про практичне застосування цих змін наші фахівці надали низку консультацій, які допоможуть вам розібратися з усіма нововведеннями.

Гаряча лінія «Антивірус»: як працювати на карантині

Усі ми знаємо, що карантин вплинув на роботу не тільки фізосіб-підприємців, суб’єктів мікро- та малого підприємництва, але зачепив середній і навіть великий бізнес.

Зміни вносилися «з коліс», і доводилося швидко на них реагувати. До того ж, в залежності від ситуації, ми можемо очікувати і подальших нововведень. Щоб підтримати бухгалтерів в непростій ситуації, з самого початку карантину Uteka надає консультації і практичні рішення з усіх питань, пов’язаних з роботою в «карантинних» умовах.

Блокування ПН/РК – 2020

Тема блокування податкових накладних і зовсім не «сходить з вуст» бухгалтерів. Важко знайти тих, хто ще не стикнувся із цією проблемою. За якими критеріями блокують ПН/РК, як діяти в разі блокування, який порядок оскарження та розблокування, про що свідчить судова практика? Відповіді на всі ці запитання ви знайдете у випуску.

Форма № 20-ОПП: увага до деталей

Ще одна топова тема – це форма № 20-ОПП. Такою вона стала завдяки наказу Мінфіну від 24.06.20 р. № 323, яким унесено зміни до Порядку обліку платників податків і зборів. Тим самим було вдосконалено порядок повідомлення органів ДПС про об’єкти оподаткування або об’єкти, які пов’язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність. 

До того ж за порушення правил подання форми № 20-ОПП тепер передбачено чималі штрафи. Тож  Uteka підготувала для вас добірку про те, що саме змінилося, на які нюанси необхідно зважати платникам податків при заповненні та поданні форми № 20-ОПП та які штрафи можуть їм загрожувати.

Відкриття ринку землі: готуймося вже зараз!

Як відомо, перший етап продажу земель сільськогосподарського призначення почнеться з 1 липня 2021 року. Однак до цієї дати необхідно максимально підготуватися – як інформаційно, так і документально. Наприклад, слід провести комплексну експертизу існуючих договорів оренди землі та при необхідності привести їх у відповідність з нормами законодавства, подбати про належне підтвердження законності походження коштів у разі бажання купити сільгоспземлю та ін. Про те, що ще треба зробити до відкриття ринку землі, та про всі «земельні» зміни – в нашій добірці.

Як працювати з ПРРО

З 1 серпня 2020 року почали працювати програмні РРО. Щоб розібратися в нюансах їх застосування та вимогах до роботи, ми підготували матеріали фахівців на цю тему.

З публікацій випуску дізнаєтеся про порядок реєстрації та застосування програмного РРО, форму і зміст касових чеків, які адаптували під нові законодавчі вимоги. Крім того, читайте відповіді на найпоширеніші запитання щодо практичного застосування ПРРО.

Довідник зі складання первинки

Щодня у своїй роботі бухгалтер стикається з оформленням первинки. Адже первинні документи – це основа обліку. Неправильно складений первинний документ або його відсутність можуть обернутися великими проблемами для контрагентів і стати причиною спорів із контролюючими органами. Адже у контролерів свій погляд на багато моментів, що стосуються документального оформлення господарських операцій. Тому розглянемо, як правильно скласти первинний документ, які обов’язкові реквізити повинні в ньому бути, що робити, коли первинний документ загублений та які вимоги до зберігання.

Форма № 1ДФ: звітуємо без проблем!

Щокварталу бухгалтери подають до ДПС форму № 1 ДФ. Але кількість запитань щодо нюансів її заповнення не зменшується. І це не дивно, адже види доходів, що виплачує підприємство, час від часу змінюються, а ситуації стаються різні – від несвоєчасної виплати до виплати нестандартних для підприємства доходів.  До того ж з III кварталу 2020 року застосовуються нові ознаки доходів. Тому матеріали за цією темою ви знайдете в іще одній добірці.

Якщо ви бажаєте мати інші добірки під рукою, пишіть нам у коментарях!

Коментарі до матеріалу
Всього коментарів 1
Відсортовано:
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Статті за темою
15.09.2025
Бізнес вдома: що має врахувати підприємець
Власна квартира чи будинок може стати не лише простором для життя, а й стартовим майданчиком для підприємницької діяльності. Але, перш ніж облаштовувати домашній офіс чи починати консультувати клієнтів із власної вітальні, варто врахувати юридичні, податкові та організаційні нюанси. У цьому пра...
Популярне
24.10.2025
Облік шин та акумуляторів
У статті розглянемо: до якого виду активів належать шини й акумулятори – оборотних чи необоротних; як вести облік їх придбання, заміни та списання; що потрібно зробити, щоб не сплачувати екоподаток з шин та акумуляторів (відходів). Із цієї статті ви дізнаєтеся: до якого виду активів належа...
18.08.2025
Облік витрат на створення вебсайту
У статті розповімо, що таке вебсайт та як відображати в бухгалтерському та податковому обліку витрати на його створення. Сьогодні вебсайти використовуються з різними цілями. Деякі виконують тільки представницькі функції. Це може бути, наприклад, сайт-візитка – електронний аналог традиційної па...
28.07.2025
Як застосовувати міжнародні договори (конвенції) про уникнення подвійного оподаткування
У статті розглянуто, за яких умов у разі виплати доходів нерезидентам можна застосовувати міжнародні договори (конвенції) про уникнення подвійного оподаткування, а також у чому полягають особливості оподаткування окремих видів доходів за правилами конвенцій. Резиденти України (як юрособи, і фізособи...
Нове
14.10.2025
Реєстрація податкових накладних і розрахунків коригування: порядок, строки, відповідальність
Реєстрація податкових накладних і розрахунків коригування давно стала для бухгалтера справжнім випробуванням. Один неправильний клік або недотримання строків може призвести до штрафів, позапланових перевірок або конфліктів із контрагентами. А якщо постачальник не встигає в установлений строк зареєст...
15.09.2025
Бізнес вдома: що має врахувати підприємець
Власна квартира чи будинок може стати не лише простором для життя, а й стартовим майданчиком для підприємницької діяльності. Але, перш ніж облаштовувати домашній офіс чи починати консультувати клієнтів із власної вітальні, варто врахувати юридичні, податкові та організаційні нюанси. У цьому пра...
01.09.2025
Товарно-транспортна накладна: заповнення, відповідальність, ризики
ТТН – це не лише транспортний документ, який треба мати при внутрішніх перевезеннях вантажів (перевіряє це Укртрансбезпека). Це і «податковий» документ, який підтверджує реальність перевезення. Тож не дивно, що податківці завжди приділяли особливу увагу до неї. На початку 2025 року...
Кращі матеріали