Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Підписатися

ТОП питань, які цікавлять бухгалтера

14.08.2020 3161 1 8

Є питання, з якими рано чи пізно стикається кожен бухгалтер. Це – останні зміни, які не можна пропускати, або теми, які прямо впливають на роботу та потребують негайного рішення й «дорожньої карти» бухгалтера, що веде до вирішення проблеми. Іншими словами – бухгалтерські ТОП-теми.

Наразі це й податкова реформа, й «карантинні» зміни, та, звісно, блокування податкових накладних.

У всіх «на вустах» новини щодо заповнення та подання форми № 20-ОПП, робота із новими для бухгалтера програмними РРО.

А ще потрібно готуватися до прийдешніх незабаром змін, зокрема, до відкриття ринку землі.

Аби допомогти вам не загубитися у вирі постійних нововведень та швидко знайти необхідну інформацію, Uteka підготувала добірки на ТОП-теми, які потрібні кожному бухгалтеру.

Якщо ви пропустили випуск, то зможете знайти найкорисніші рішення за посиланням.

Корисні випуски

Податкова реформа – 2020: вивчаємо разом!

Зміни, які в рамках податкової реформи в Україні запроваджені Законом від 16.01.20 р. № 466-IX (законопроєкт № 1210), в переважній більшості набули чинності 23 травня 2020 року, але частина з них запрацювала з 1 липня 2020 року, а деякі норми будуть впроваджені з 1 січня 2021 року.

Про практичне застосування цих змін наші фахівці надали низку консультацій, які допоможуть вам розібратися з усіма нововведеннями.

Гаряча лінія «Антивірус»: як працювати на карантині

Усі ми знаємо, що карантин вплинув на роботу не тільки фізосіб-підприємців, суб’єктів мікро- та малого підприємництва, але зачепив середній і навіть великий бізнес.

Зміни вносилися «з коліс», і доводилося швидко на них реагувати. До того ж, в залежності від ситуації, ми можемо очікувати і подальших нововведень. Щоб підтримати бухгалтерів в непростій ситуації, з самого початку карантину Uteka надає консультації і практичні рішення з усіх питань, пов’язаних з роботою в «карантинних» умовах.

Блокування ПН/РК – 2020

Тема блокування податкових накладних і зовсім не «сходить з вуст» бухгалтерів. Важко знайти тих, хто ще не стикнувся із цією проблемою. За якими критеріями блокують ПН/РК, як діяти в разі блокування, який порядок оскарження та розблокування, про що свідчить судова практика? Відповіді на всі ці запитання ви знайдете у випуску.

Форма № 20-ОПП: увага до деталей

Ще одна топова тема – це форма № 20-ОПП. Такою вона стала завдяки наказу Мінфіну від 24.06.20 р. № 323, яким унесено зміни до Порядку обліку платників податків і зборів. Тим самим було вдосконалено порядок повідомлення органів ДПС про об’єкти оподаткування або об’єкти, які пов’язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність. 

До того ж за порушення правил подання форми № 20-ОПП тепер передбачено чималі штрафи. Тож  Uteka підготувала для вас добірку про те, що саме змінилося, на які нюанси необхідно зважати платникам податків при заповненні та поданні форми № 20-ОПП та які штрафи можуть їм загрожувати.

Відкриття ринку землі: готуймося вже зараз!

Як відомо, перший етап продажу земель сільськогосподарського призначення почнеться з 1 липня 2021 року. Однак до цієї дати необхідно максимально підготуватися – як інформаційно, так і документально. Наприклад, слід провести комплексну експертизу існуючих договорів оренди землі та при необхідності привести їх у відповідність з нормами законодавства, подбати про належне підтвердження законності походження коштів у разі бажання купити сільгоспземлю та ін. Про те, що ще треба зробити до відкриття ринку землі, та про всі «земельні» зміни – в нашій добірці.

Як працювати з ПРРО

З 1 серпня 2020 року почали працювати програмні РРО. Щоб розібратися в нюансах їх застосування та вимогах до роботи, ми підготували матеріали фахівців на цю тему.

З публікацій випуску дізнаєтеся про порядок реєстрації та застосування програмного РРО, форму і зміст касових чеків, які адаптували під нові законодавчі вимоги. Крім того, читайте відповіді на найпоширеніші запитання щодо практичного застосування ПРРО.

Довідник зі складання первинки

Щодня у своїй роботі бухгалтер стикається з оформленням первинки. Адже первинні документи – це основа обліку. Неправильно складений первинний документ або його відсутність можуть обернутися великими проблемами для контрагентів і стати причиною спорів із контролюючими органами. Адже у контролерів свій погляд на багато моментів, що стосуються документального оформлення господарських операцій. Тому розглянемо, як правильно скласти первинний документ, які обов’язкові реквізити повинні в ньому бути, що робити, коли первинний документ загублений та які вимоги до зберігання.

Форма № 1ДФ: звітуємо без проблем!

Щокварталу бухгалтери подають до ДПС форму № 1 ДФ. Але кількість запитань щодо нюансів її заповнення не зменшується. І це не дивно, адже види доходів, що виплачує підприємство, час від часу змінюються, а ситуації стаються різні – від несвоєчасної виплати до виплати нестандартних для підприємства доходів.  До того ж з III кварталу 2020 року застосовуються нові ознаки доходів. Тому матеріали за цією темою ви знайдете в іще одній добірці.

Якщо ви бажаєте мати інші добірки під рукою, пишіть нам у коментарях!

Коментарі до матеріалу

Відсортовано: по часу за популярністю

Всього коментарів 1

Оформити передплату на розділ «Комерція»

Найповніша бібліотека безпечних рішень з бухобліку, податків та права

4428 грн. / рік

Купити

Кращі матеріали