Завершується поточний фінансовий рік, а це означає, що настав час підбити його підсумки. Для бухгалтерів підприємств настає найгарячіший час. Адже потрібно не тільки встигати вести облік поточних операцій, але й перевірити ще раз те, що зроблено протягом звітного року, щоб правильно скласти фінансову звітність. І вже на підставі результатів аналізу показників такої фінзвітності керівник підприємства зможе виробити оптимальну стратегію дій на наступний рік.
У спецвипуску «Шпаргалка для бухгалтера: як скласти ідеальний річний баланс» ми розглянемо обов’язковий мінімум, який повинен виконати бухгалтер у зв’язку із закінченням фінансового року. Ви, зокрема, дізнаєтеся:
Крім того, у спецвипуску висвітлено питання уточнення умов колдоговору, складання графіка документообігу на підприємстві, штатного розпису та графіка відпусток на наступний звітний рік.
Матеріали зацікавлять керівників підприємств, бухгалтерів, економістів, фінансистів.
Завершуємо обліковий рік: на що звернути увагу бухгалтерові
Переоцінка основних засобів: як провести
Тестування зміни корисності основних засобів
Списання основних засобів: як оформити та відобразити в обліку
Нематеріальні активи: переоцінка вартості та списання
Псування та нестача запасів: звіряємо залишки та відображаємо в обліку
Звіряємо розрахунки з контрагентами
Звіряння розрахунків із бюджетом: як провести через е-кабінет і відобразити в обліку
Коригуємо резерв сумнівних боргів
Розрахунок забезпечення на оплату відпусток на дату річного балансу
Чисті активи: порядок розрахунку та наслідки зниження
Річний перерахунок ПДФО й виправлення помилок
Перевіряємо графік документообігу
Колективний договір: уточнюємо умови
Затверджуємо та оновлюємо штатний розпис: правила та нюанси
Затверджуємо графік відпусток на новий рік: що потрібно врахувати