Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Підписатися

Прийняття на роботу фізособою-підприємцем

31.10.2018 1998 0 3

Кадрові документи для «трудових» перевірок

У фізособи-підприємця виникло бажання/необхідність оформити трудові правовідносини з найманими працівниками. Які документи потрібно для цього оформити, до яких органів звернутися та яка процедура оформлення найманих працівників, розповімо в цій консультації.

Чи потрібно укладати трудовий договір із працівником?

При прийнятті на роботу найманого працівника підприємець зобов'язаний укласти з ним письмовий трудовий договір.

Форма трудового договору, який укладається між підприємцем і найманим працівником, затверджена Наказом № 260. Ця форма не є обов'язковою для застосування. Сторони договору (роботодавець і працівник) мають право змінювати його зміст, але такі зміни не повинні погіршувати стан працівника порівняно з діючим законодавством.

Слід пам’ятати! При зазначенні в трудовому договорі посади, яку буде обіймати працівник, найменування посад (професій) повинне відповідати Класифікатору ДК 003:2010.

Повна версія доступна тільки передплатникам

Кращі матеріали