Інвентаризація проводиться на підприємствах щороку, тому для бухгалтерів це є звичайною та добре відомою справою. Водночас питання щодо порядку її проведення та документування результатів усе ще залишаються. Розібратися в них допоможе цей спецвипуск. Тут ви дізнаєтеся як про загальні «інвентаризаційні» моменти, так і про нюанси інвентаризації різних видів активів та зобов’язань, зокрема:
Інвентаризацію не проведено: які наслідки загрожують
Спецпроєкт «Інвентаризація: проведення, документування та облік результатів»
Інвентаризація резерву оплати відпусток: що змінилося у 2024 році?
Інвентаризація розрахунків: документальне оформлення
Списання безнадійної заборгованості за результатами інвентаризації: оподаткування та облік
Бухоблік природного убутку зерна під час зберігання
Як відобразити в бухобліку технологічні втрати та природний убуток зерна
Нестачі та надлишки ТМЦ, виявлені під час інвентаризації: як обкладаються ПДВ?
Інвентаризація товарів на відповідальному зберіганні
Чи треба інвентаризувати ПММ у баку автомобіля?
Чи треба присвоювати основним засобам інвентарні номери?
Списання непридатних основних засобів: оформлення, оподаткування та облік
Псування та природний убуток сільгосппродукції на складі: облікові наслідки
Як оформити списання плодоовочевої продукції, що зіпсувалася під час зберігання
Знищення або псування сільгосппродукції під час воєнного стану: що треба знати бухгалтеру
Інвентаризація у платника ЄП: як оприбуткувати лишки?
Що загрожує працівнику в разі виявлення нестачі ТМЦ за результатами інвентаризації
Інвентаризація без матеріально відповідальної особи: чи можна?