Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Підписатися

Зміна керівника: як бути з повідомленням про надання інформації щодо ЕЦП

01.02.2019 704 0 0



Платники податків подають електронні документи відповідно до норм Податкового кодексу (далі – ПК) та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого наказом Мінфіну від 06.06.17 р. № 557 (далі – Порядок № 557), на підставі договору про визнання електронних документів (далі – договір), що визначає взаємовідносини суб’єктів електронного документообігу та укладається з контролюючим органом.

Підписувати заяву про приєднання до договору (далі – заява) має особа, яка згідно з даними Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань (далі – ЄДР) є керівником. Дія договору та пов’язаних із ним повідомлень про надання інформації щодо електронних цифрових підписів (далі – повідомлення) припиняється за ініціативи підписувача заяви, поданої з дотриманням процедури, передбаченої п. 15 розд. ІІІ Порядку № 557, або за наявності підстав, визначених п. 14 розд. ІІІ Порядку № 557, зокрема в разі отримання інформації з ЄДР про зміну керівника.

Тож у разі зміни керівника дія повідомлення, підписаного попереднім керівником, припиняється. Тому після направлення заяви, підписаної новим керівником, та отримання другої квитанції про приєднання до договору новий керівник для надання права підпису електронних документів (крім заяви) іншим особам, яким делеговано право підпису, повідомляє про таких осіб контролюючий орган. Для цього він направляє електронне повідомлення за формою додатка 2 до Порядку № 557 (п. 11 розд. ІІІ Порядку № 557). Якщо новий керівник залишив право підпису електронних документів особам, щодо яких надсилав повідомлення попередній керівник, він повідомляє і про цих осіб.

http://www.tr.sfs.gov.ua

Коментарі до матеріалу

Кращі матеріали