Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Чи може фізособа працювати на посаді директора на різних підприємствах?


Директор комерційного підприємство хоче працювати за сумісництвом на іншому підприємстві також на посаді директора. Чи не буде це порушенням чинного законодавства?


Ні, не буде, якщо дотриматися вимог Закону від 06.02.18 р. № 2275-VIII (далі – Закон № 2275). Пояснимо, що треба зробити.

Згідно із ч. 5 ст. 40 Закону № 2275 член виконавчого органу товариства (директор) не може без згоди загальних зборів учасників або наглядової ради бути членом виконавчого органу або наглядової ради іншого суб'єкта господарювання, який провадить діяльність у тій же сфері, що й товариство (ч. 5 ст. 40 Закону № 2275).

Із цього випливає, що коли ці два підприємства провадять діяльність в одній сфері, необхідно буде оформити протокол загальних зборів із фіксацією згоди учасників на таку роботу.

Обмеження на роботу за сумісництвом для працівників державних підприємств, установ, організацій установлено постановою КМУ від 03.04.93 р. № 245. Дія цієї постанови не стосується працівників комерційних підприємств.

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Статті за темою
20.11.2025
Прийняття та звільнення працівників, які порушили правила військового обліку
У статті розповідаємо про зміни в законодавстві, що стосуються бронювання, прийняття та звільнення військовозобов’язаних працівників критично важливих підприємств, які порушили правила військового обліку.  4 грудня 2025 року набуде чинності Закон від 09.10.2025 № 4630-IX «Про внесен...
14.11.2025
У воєнний період підприємство змінює режим роботи: як оформити відносини із працівниками
У статті розповімо, як підприємству змінити режим роботи та якими документами це оформити. Під час воєнного стану багато підприємств установлюють персоналу режим неповного робочого дня. Такий крок зазвичай викликаний економічними факторами (наприклад, скоротилася кількість замовлень, але підприємств...
11.11.2025
Припинення трудових відносин у разі ліквідації підприємства
Ліквідація підприємства є підставою для припинення трудових відносин із працівниками підприємства. Розглянемо, як має діяти роботодавець у такому разі та які норми трудового права мають бути враховані для запобігання трудовим спорам з працівниками. Ліквідація підприємства є підставою для припинення ...
Популярне
24.10.2025
Облік шин та акумуляторів
У статті розглянемо: до якого виду активів належать шини й акумулятори – оборотних чи необоротних; як вести облік їх придбання, заміни та списання; що потрібно зробити, щоб не сплачувати екоподаток з шин та акумуляторів (відходів). Із цієї статті ви дізнаєтеся: до якого виду активів належа...
23.10.2025
Як відобразити в обліку надлишки активів в платників податку на прибуток та єдинників
У статті розглянемо особливості обліку надлишків основних засобів, нематеріальних активів і запасів у розрізі бухгалтерського обліку, податку на прибуток та єдиного податку. У процесі інвентаризації підприємство може виявити надлишки активів, які необхідно взяти на баланс, відобразивши цю операцію...
23.10.2025
Інвентаризація кредиторської та дебіторської заборгованості
У статті розповімо про особливості проведення інвентаризації дебіторської та кредиторської заборгованостей підприємства. Інвентаризація розрахунків підприємства є одним з етапів суцільної інвентаризації, яка проводиться перед складанням річної фінансової звітності. Інвентаризація дебіторської та кре...
Нове
20.11.2025
Прийняття та звільнення працівників, які порушили правила військового обліку
У статті розповідаємо про зміни в законодавстві, що стосуються бронювання, прийняття та звільнення військовозобов’язаних працівників критично важливих підприємств, які порушили правила військового обліку.  4 грудня 2025 року набуде чинності Закон від 09.10.2025 № 4630-IX «Про внесен...
14.11.2025
У воєнний період підприємство змінює режим роботи: як оформити відносини із працівниками
У статті розповімо, як підприємству змінити режим роботи та якими документами це оформити. Під час воєнного стану багато підприємств установлюють персоналу режим неповного робочого дня. Такий крок зазвичай викликаний економічними факторами (наприклад, скоротилася кількість замовлень, але підприємств...
14.11.2025
Призупинення дії трудового договору: документальне оформлення
У статті розглянуто, які документи потрібно оформити для призупинення дії трудового договору. Призупинення дії трудового договору: застосовуємо нові правила У статті ми розповімо, які документи і як саме потрібно їх оформити для призупинення трудового договору. Загальні правила Правила призупинення...
Кращі матеріали